Gjest søvnløs i natt Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så pass på at du slår riktig nummer. I natt kl. 0400 ringte telefonen, da var det en fyr som ville minne meg på Siemens mobiltelefonen som jeg angivelig hadde lovt å sende....... Kl. 4 om natta - - - ¨Når ordner dere med sånne ting? Jeg var sikker på at noe alvorlig hadde hendt siden det ringte midt på natta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er akkurat det samme for meg når på døgnet folk ringer. Enten så sover jeg eller så er jeg våken. Jeg våknet av en telefon nå jeg. Og våkner stadig vekk av at folk ringer til meg kl 10-11 om morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 men _selv om_ vedkommende hadde ringt riktig nummer, så hadde han vel neppe fått svar kl 4 om natta! *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Og så sier du bare halvparten... Hva SA du da? Jeg håper at jeg ville ha svart noe sånt som at: "jeg hadde tenkt å sende den i morgen, men siden du ringer og vekker meg midt på natta så skal jeg heller sørge for å kaste den i søpla i morgen. Hvis du har nerver til å ringe meg på dagtid i morra og be pent så skal jeg plukke den opp av søpla igjen og sende den til deg, mot et klekkelig gebyr" Og så håper jeg at jeg hadde slengt på røret og dratt ut kontakten (evt slått av mobilen). Så kunne han ringt en intetanende forhandler dagen etterpå og bedt pent om at de tok den opp av søpla :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 *lol* Ja det var håpefullt!:-) Jeg fikk stadige opprigninger til diverse ukurante tider av et damemenneske som var sikker på at jeg gjemte en viss "Georg"..Det var jævlig slitsomt! Hun ga seg ikke.. Jeg må ha hatt et veldig likt nummer som en eller annen mannerapper, tydeligvis..Jeg har ihvertfall aldri skjult noen "Georg" hos meg..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 *lol* Ja det var håpefullt!:-) Jeg fikk stadige opprigninger til diverse ukurante tider av et damemenneske som var sikker på at jeg gjemte en viss "Georg"..Det var jævlig slitsomt! Hun ga seg ikke.. Jeg må ha hatt et veldig likt nummer som en eller annen mannerapper, tydeligvis..Jeg har ihvertfall aldri skjult noen "Georg" hos meg..:-) Pøh, hun tok til og med bilde av dere;) http://evangelisch.ainet.at/harrison.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg forsto innlegget ditt slik at mannen skulle spørre deg om mobiltlf. som du skulle sende ham eller var det omvendt. Hvis noen hadde ringt meg midt på natta for å ta opp slike ting hadde jeg nok ikke fått sagt noe, jeg hadde blitt så forbauset. Etterpå hadde jeg blitt irritert. Men så forsto jeg at han hadde ringt feil nummer, og slikt skjer. Det er vel ingen grunn til at naboene ikke kan ringe midt på natta, eller Kinamannen så lenge de ikke ringer meg bevisst. Og hvis de har folkeskikk til å beklage feilen så er det vel ikke så mye mer å si om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koreagull Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Pøh, hun tok til og med bilde av dere;) http://evangelisch.ainet.at/harrison.jpg *lol* ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er akkurat det samme for meg når på døgnet folk ringer. Enten så sover jeg eller så er jeg våken. Jeg våknet av en telefon nå jeg. Og våkner stadig vekk av at folk ringer til meg kl 10-11 om morgenen. 10-11 er ikke om morgenen. men formiddagen! Selv om DU (eller folk som jobber skift) har en unormal døgnrytme, så er det jo faktisk noe som heter skikk og bruk for når man ringer og ikke. Man har uskrevne regler som passer for flertallet. At det ikke passer for noen forholdsvis få som har en annen døgnrytme er en annen sak. Da må den som har en avvikende døgnrytme informere sine kontakter, og for de som ikke kan forventes å vite om ens spesielle døgnrytme, så må man da forstå at de faktisk går ut fra at det er greit å ringe fx kl 10 en formiddag. Er det et stort problem at man blir vekket til slike tider av døgnet, så får man heller stenge av telefonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Pøh, hun tok til og med bilde av dere;) http://evangelisch.ainet.at/harrison.jpg *lol*:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 10-11 er ikke om morgenen. men formiddagen! Selv om DU (eller folk som jobber skift) har en unormal døgnrytme, så er det jo faktisk noe som heter skikk og bruk for når man ringer og ikke. Man har uskrevne regler som passer for flertallet. At det ikke passer for noen forholdsvis få som har en annen døgnrytme er en annen sak. Da må den som har en avvikende døgnrytme informere sine kontakter, og for de som ikke kan forventes å vite om ens spesielle døgnrytme, så må man da forstå at de faktisk går ut fra at det er greit å ringe fx kl 10 en formiddag. Er det et stort problem at man blir vekket til slike tider av døgnet, så får man heller stenge av telefonen. Jeg blir aldri sur når noen ringer når jeg sover og jeg ringer aldri til folk om natta hvis jeg ikke vet at de er våkne ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har opplevd det samme Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har også fått et par telefoner om natta da noen ringte feil.... Kjempekjedelig. Og en gang ble ungene vekket og ingen fikk sove igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.