Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja jeg får nå de merkligste spørsmålene av sønnen min også, og egentlig så burde jeg vel skrevet anonymt nå, men samme det. Han driver å stusser å shaver håret over kølla, vil ikke være overgrodd, men har igjen litt. Så spør han meg om jeg vet om no krem eller et eller annet som er mildt og som kan fjerne det skånsomt. Han blir sår og nuppete av høvelen sier han. Javel sier jeg, nei jeg har igrunn ikke peiling, for jeg bruker bare høvel og det eneste jeg vet om er Veet, men det stinker og jeg har bare brukt det en gang. Det var skum og jeg skulle ta bikinisnittet, men glemte meg og satt med beina i kors, så hele dotten ble borte. Veet er vel heller ikke til fjerning av intimhårvekst - for sterkt vel? Ok, sa jeg til sønnen min, jeg får spørre på nettet - det var greit. Det hadde han gjort også, men fikk visst ikke noe vettugt svar. Så dolere - (Prozak kanskje :-) har du/dere noe tips til krem/skum eller andre duppedarier som er skånsomme og til bruk der nede? Hjelp meg litt her er dere greie :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nå har ikke jeg særlig sensitive hud i utgangspunktet, men jeg bruker ihvertfal veet hårfjerningskrem uten problemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg ser andre kan bruke veet, men jeg fikk brannsår. Au! Begynn fosiktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aloe vera gel Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg bruker Aloe Vera Gel (ikke krem!) når jeg shaver musa. Du får kjøpt det på apoteket og det er VELDIG drøy i bruk for trenger omtrent bare en ert. Det kjøler ned området og jeg får ikke nupper. Begynner det å klø når hårene vokser ut tar jeg bare bittelitt Aloe Vera Gel på og så slutter det klø etter 2min. Absolutt å anbefale! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Nå har ikke jeg særlig sensitive hud i utgangspunktet, men jeg bruker ihvertfal veet hårfjerningskrem uten problemer. Jo, det var som sagt det jeg brukte også, men skum og jeg ble ikke sår den gangen, men det luktet da pjuk. Gjør det det fremdeles? Skal videreføre tipset :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg ser andre kan bruke veet, men jeg fikk brannsår. Au! Begynn fosiktig. "Jeg ser andre kan bruke veet, men jeg fikk brannsår. Au! Begynn fosiktig. :)" Uff da, hørtes ikke bra ut. Han har holdt på en stund også, så han er ikke nybegynner, når det gjelder å pynte på sakene. Nå har han ikke spesiellt sensitiv hud, men lurte på om det var noe annet som var bedre enn høvelen, da dette gir nupper. Det skal visst kunne brukes på ballene også. Du slette tid, hva man skal spørre om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg bruker Aloe Vera Gel (ikke krem!) når jeg shaver musa. Du får kjøpt det på apoteket og det er VELDIG drøy i bruk for trenger omtrent bare en ert. Det kjøler ned området og jeg får ikke nupper. Begynner det å klø når hårene vokser ut tar jeg bare bittelitt Aloe Vera Gel på og så slutter det klø etter 2min. Absolutt å anbefale! Sender tipset rett til min sønn, så kan han jo prøve det, om det ikke dukker opp et mirakelprodukt :-) Uff :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "Jeg ser andre kan bruke veet, men jeg fikk brannsår. Au! Begynn fosiktig. :)" Uff da, hørtes ikke bra ut. Han har holdt på en stund også, så han er ikke nybegynner, når det gjelder å pynte på sakene. Nå har han ikke spesiellt sensitiv hud, men lurte på om det var noe annet som var bedre enn høvelen, da dette gir nupper. Det skal visst kunne brukes på ballene også. Du slette tid, hva man skal spørre om. Frimodig er han hvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "Jeg ser andre kan bruke veet, men jeg fikk brannsår. Au! Begynn fosiktig. :)" Uff da, hørtes ikke bra ut. Han har holdt på en stund også, så han er ikke nybegynner, når det gjelder å pynte på sakene. Nå har han ikke spesiellt sensitiv hud, men lurte på om det var noe annet som var bedre enn høvelen, da dette gir nupper. Det skal visst kunne brukes på ballene også. Du slette tid, hva man skal spørre om. Må si jeg er fascinert over hva han deler med sin mor... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Må si jeg er fascinert over hva han deler med sin mor... ;-) Ja, det er kanskje uvanlig for de fleste, men normalt for oss. Han har bestandig vært åpen ovenfor meg, og det er jo godt :-) Altså, bare for å si det igjen - jeg spurte han først om det var greit at jeg ba om råd på nettet. Og det var det, ellers hadde jeg selvsagt ikke gjort det. Dette er ikke slikt jeg prater med andre om, det blir mellom oss :-) Virker sikkert korka for noen at jeg spør om dette, og helt ærlig så føler jeg meg litt teit også, men det får være det samme :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Frimodig er han hvertfall! Jada, vi har en lett tone for å si det slik :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, det er kanskje uvanlig for de fleste, men normalt for oss. Han har bestandig vært åpen ovenfor meg, og det er jo godt :-) Altså, bare for å si det igjen - jeg spurte han først om det var greit at jeg ba om råd på nettet. Og det var det, ellers hadde jeg selvsagt ikke gjort det. Dette er ikke slikt jeg prater med andre om, det blir mellom oss :-) Virker sikkert korka for noen at jeg spør om dette, og helt ærlig så føler jeg meg litt teit også, men det får være det samme :-) Synes det er rart, men flott jeg :-) Har aldri hatt et i nærheten så nært forhold til mine foreldre sjøl. Men det er jo flott at dere har det, var ikke ment som noen kritikk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Synes det er rart, men flott jeg :-) Har aldri hatt et i nærheten så nært forhold til mine foreldre sjøl. Men det er jo flott at dere har det, var ikke ment som noen kritikk :-) "Har aldri hatt et i nærheten så nært forhold til mine foreldre sjøl. Men det er jo flott at dere har det, var ikke ment som noen kritikk :-)" Neida jeg tok det overhode ikke som kritikk :-) Jeg er vant til å ha det slik med mamma jeg også, så for meg er det igrunn naturlig å prate om det meste. Men, det er jo ganske ok syntes jeg - at han som gutt kommer til mamma meg og spør om sånt. Vel vel, egentlig så er det jo ikke noe rarere enn å spørre om håret på hodet - iallefall ikke nå for tiden, som barbering der nede er like normalt/vanlig som hva som helst annet. Men jeg har ikke så mye greie på akkurat skum/kremer til den slags bruk, så da jeg sa voks, ble det latter :-) "Nei, fy fader mamma AU" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "Så dolere - (Prozak kanskje :-) har du/dere noe tips til krem/skum" Uæææh! Hårfjerningskrem der nede? Har aldri fjernet håret OVER kølla - det eneste jeg strekker meg til er å barbere ballene. Men jeg har aldri prøvd krem. "..............................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 "Så dolere - (Prozak kanskje :-) har du/dere noe tips til krem/skum" Uæææh! Hårfjerningskrem der nede? Har aldri fjernet håret OVER kølla - det eneste jeg strekker meg til er å barbere ballene. Men jeg har aldri prøvd krem. "..............................." "Uæææh! Hårfjerningskrem der nede? Har aldri fjernet håret OVER kølla - det eneste jeg strekker meg til er å barbere ballene. Men jeg har aldri prøvd krem." Så krem er ikke noe særlig mener du. Søtten også, jeg trodde du hadde et godt råd :-) Ballene stusser han bare, tør ikke å bruke høvelen der sier han. Over tar han ikke alt, men...ja jeg behøver jo ikke å detaljbeskrive heller :-) Nei, da vet jeg sannelig ikke hva jeg skal si til han igrunn. Vel, jeg får tipse han om Aloe Vera iallefall:-) Rart det ikke har kommet noe nytt til slikt bruk. Det må da være noen som vet om et eller annet lurt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linjesnitt Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Forskjell på bikinilinjen og bikinisnitt! (det siste brukes om lavt, horisontalt inngrep ved keisersnitt osv, det første om området man fjerner hår på for at det ikke skal være hår utenfor underbuksen / bikinibuksen). Kondomeriet selger hårfjerningskrem, vet ikke om det kan være noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fortell ham at skikkelige menn _har_ hår nedentil.... *Grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 "Så dolere - (Prozak kanskje :-) har du/dere noe tips til krem/skum" Uæææh! Hårfjerningskrem der nede? Har aldri fjernet håret OVER kølla - det eneste jeg strekker meg til er å barbere ballene. Men jeg har aldri prøvd krem. "..............................." *Puster lettet ut* Så mister jeg ikke all troen på at det finnes skikkelige menn fremdeles. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg ser andre kan bruke veet, men jeg fikk brannsår. Au! Begynn fosiktig. Hvis du får kremen innpå slimhinnene, altså innenfor de indre kjønnsleppene, så svir det ja! Men om du klarer det kunststykket ikke å søle så bør det ikke svi? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Helt nytt blad, og ikke raspe over mange ganger. Gjør det ofte, da herdes huden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.