Gjest ChiengMai Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Etter at jeg installerte nyeste versjon av Opera da den kom har programmet lagt seg til en lei tendens til å laste en side ferdig før den vises. Jeg vil gjerne at Opera skal gå til f.eks vg.no med en gang, og så laste inn bildene på siden mens jeg er der om noen skjønner hva jeg mener. Har lett og lett etter muligheten blant innstillingene, men finner ikke noe. Noen som vet hvordan jeg kan få til dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Litt sent og dessuten et helt elendig svar: Jeg opplever det samme. Har du funnet ut av det? På den annen side krasjer ikke denne Opera-versjonen hvert tredje minutt slik det gjorde i forrige versjon - det var helt absurd, måtte skifte browser. Man kan kanskje ikke få både-og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Litt sent og dessuten et helt elendig svar: Jeg opplever det samme. Har du funnet ut av det? På den annen side krasjer ikke denne Opera-versjonen hvert tredje minutt slik det gjorde i forrige versjon - det var helt absurd, måtte skifte browser. Man kan kanskje ikke få både-og. Nope, har ikke funnet ut av det, dessverre. Ganske irriterende. Alle Opera-versjoner jeg har hatt etter ver 4 har vært stabile, men en gang opplevde jeg å miste alle innstillinger ved oppgradering. :-\ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perhaps Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 tools - preferences - advanced - browsing - loading - redraw instantly? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nope, har ikke funnet ut av det, dessverre. Ganske irriterende. Alle Opera-versjoner jeg har hatt etter ver 4 har vært stabile, men en gang opplevde jeg å miste alle innstillinger ved oppgradering. :-\ Her forsvant hele mailbeholdningen, flere hundre uerstattelige. Jeg hulket. De var imidlertid et sted - meget godt bortgjemt - det sa til og med den exellente nerden som gravde dem fram. Og backuppet dem ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 tools - preferences - advanced - browsing - loading - redraw instantly? Jammen var det der, og så jeg som trodde jeg hadde saumfart alle innstillinger. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.