Gå til innhold

NHD Serumprøver på 30 mg Cipralex


Dory

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg bruker nå 30 mg cipralex, og har fått enn nytt liv da jeg fikk denne dosen.

Men ingen lege har tatt serumspeil på meg. Nå er jeg plutselig blitt redd at kanskje ikke kroppen min tåler denne dosen.

Jeg har ingen bivirkninger da. Men kan det bli for høye doser, siden de ikke har tatt denne serum prøven? Eller er det god nok sjekk, at 20 mg ikke virket på meg, men 30 mg...

En annen ting jeg lurer på. Nå har jeg det veldig bra. Kommer meg utenfor døren alene osv.

Kommer dette til å vare dersom jeg en gang trapper nedmedisiner? Eller må jeg alltid brukemedisiner tror du?? Skjønner godt om du ikke kan svare på dette asså, men måtte bare spørre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

1. Det er helt unødvendig å ta prøve med denne sykehistorien. Dette er forøvrig ingen uvanlig dose ved OCD.

2. Etter min mening bør du bruke denne dosen i minst 2 år. En eller annen gang kan det være aktuelt å prøve en lavere dose. Jeg tror ikke du vil greie deg uten medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er helt unødvendig å ta prøve med denne sykehistorien. Dette er forøvrig ingen uvanlig dose ved OCD.

2. Etter min mening bør du bruke denne dosen i minst 2 år. En eller annen gang kan det være aktuelt å prøve en lavere dose. Jeg tror ikke du vil greie deg uten medisin.

Ok, tusen takk for svar:)

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...