Gå til innhold

Noen som har prøvd fast-white?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

herold1365380851

Hvis det er den reklamen fra TV (tvins.com) så tenk deg om. Jeg har prøvd den og en kunne like gjerne vasket de i rent vann...ingen effekt overhode.Etter min mening juks og bedrag.Sente klage på e-mail, men ikke fått svar...

Useriøst frima etter min mening!

• 3 uker senere...

Hvis det er den reklamen fra TV (tvins.com) så tenk deg om. Jeg har prøvd den og en kunne like gjerne vasket de i rent vann...ingen effekt overhode.Etter min mening juks og bedrag.Sente klage på e-mail, men ikke fått svar...

Useriøst frima etter min mening!

Jeg har prøvd denne, det har ikke vært tv-reklame så vidt meg bekjent.Det som er viktig er at du former tannskinnen 100% slik det står i pakningen.Sitter den ikke godt, vil dette ikke ha noen effekt. Så er det også viktig at du bruker 1 hel time i fem dager.Husk og ha 24 timer mellom hver gang, hvis ikke kan du få sår på tannkjøttet.Hydrogenperoxid bleker absolutt, men det er utrolig viktig at man får til tannskinnen riktig, hvis ikke flyter geleen ut i munnen og null efekt.

herold1365380851

Jeg har prøvd denne, det har ikke vært tv-reklame så vidt meg bekjent.Det som er viktig er at du former tannskinnen 100% slik det står i pakningen.Sitter den ikke godt, vil dette ikke ha noen effekt. Så er det også viktig at du bruker 1 hel time i fem dager.Husk og ha 24 timer mellom hver gang, hvis ikke kan du få sår på tannkjøttet.Hydrogenperoxid bleker absolutt, men det er utrolig viktig at man får til tannskinnen riktig, hvis ikke flyter geleen ut i munnen og null efekt.

Var ikke den type jeg haddde. Det var barfe en akselator + bleking som man smute på!

Var ikke den type jeg haddde. Det var barfe en akselator + bleking som man smute på!

Det holder garantert ikke. Blkingsgeleen må sitte på tennene med skinne, en hel time hver gang.Du kan jo kikke på www.fastwhite.no Prøvde en gang en slik "penn", fra tv-shop, null effekt.

margerita1365380476

Så tennene dine ble hvitere?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...