Gå til innhold

å få praksis bare fordi de er greie med degg


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

Nå er jeg ferdig med første dag på praksis. Utrolige godt arbeidsmiljø. Likevel vil jeg liksom ha lønn som alle andre. Føler at de da bare gir meg en jobb for at jeg skal ha noe å gjøre liksom. Håper ikke det. tør ikke spørre

men er glad jeg sa ja til bare tre dager i uka i første omgang.

Egentlig hadde jeg hatt lyst til å sittet hjemme hele dagen og sovet lenge og sett på tv og sånt. Men jeg blir jo ikke noe mer "omskolert" av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Gratulerer med vel overstått første dag!

Klart de ga deg praksis fordi de ville ha deg der. De har vel bruk for deg. Og om de skulle ha gjort det for å være greie så er vel det greit og.

Kjempebra!! :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Det er ikke sånn det funker i Norge i dag. Om man ikke gjør nytte for seg, eller går i veien for andre på noen måte, da blir man sendt hjem da.

Om du ikke holder avtalene godt nok skal du nok se det skjer =)

Så de vil åpenbart ha deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Men er ikke det fint for nå, dersom det er sånn at de har gitt deg jobben bare for å være greie med deg? Da har du noe å gjøre mens du blir frisk, og noen brydde seg nok til å gi deg praksis. Når du blir frisk skal du da alltids få vist hva du er god for :) Kanskje finner du ut underveis at de ikke har gitt deg praksis bare for å være snille heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

Hvis du egentlig har mest lyst til å sitte hjemme og se på TV, hvorfor gjør du ikke det da? Du kan si at du er så deprimert, så blir du kanskje uføretrygda. Så kan du sitte der og se på TV resten av livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Den første dagen er ofte verst, og nå har du kommet deg gjennom den. Til og med på en bra måte.

Hva om du får ha praksis der "bare" fordi de er greie mot deg? Det burde du vel i så fall være glad for? Å hjelpe noen "bare for å være grei" er dessverre ikke så vanlig lenger, det er i hvert fall mitt inntrykk.

Du har fått praksis der, og dermed en mulighet til å bli bedre, til å komme deg i arbeid. Gjør det beste ut av den sjansen du har fått.

Lykke til. :-)

PS. Fint at du trosser lysten til å sove lenge og se på TV hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du egentlig har mest lyst til å sitte hjemme og se på TV, hvorfor gjør du ikke det da? Du kan si at du er så deprimert, så blir du kanskje uføretrygda. Så kan du sitte der og se på TV resten av livet!

Et råd? Eller ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

Et råd? Eller ironi?

Nei hvis det er det hun VIRKELIG ønsker, så hvorfor ikke bare satse på det? Norge er et rikt land, vi har råd til at folk ligger i en slags komatøs tilstand fra de blir født til de dør. Det er jo sånn det fungerer. Personlig kunne jeg aldri tenke meg noe sånt, men folk er jo forskjellig, har forskjellige verdier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...