Freya Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Her sitter jeg, sløv av forkjølelse og halsbetennelse, og passer mine egne saker. Leser så øyet blir stort og vått på DOL og koser meg. Tar en liten sving inn via kjøkkenet før jeg skal på do - IIIIK! - der står kjelen med egg jeg satte på for x antall minutter siden, og den fosskoker! Halvparten av eggene har sprukket og ligner noe fra alien-filmene. Og selvfølgelig må jeg straks gå inn på DOL og skrive et innlegg om det... Var det noen som sa avhengig?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg håper ihvertfall at du skrudde av platen og tok av kjelen, før du gikk til pc'n for å skrive om det... Eller står det og koker fremdeles? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg håper ihvertfall at du skrudde av platen og tok av kjelen, før du gikk til pc'n for å skrive om det... Eller står det og koker fremdeles? ;-) Hjelp, der sa du noe! Hehe, neida... Satte den i vasken og pøste kaldt vann på. Tror det skal gå bra, hadde jo tenkt å hakke opp eggene uansett. De ser bare litt ferdighakket ut allerede... *snufs, snørr, host, nys, au osv* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hjelp, der sa du noe! Hehe, neida... Satte den i vasken og pøste kaldt vann på. Tror det skal gå bra, hadde jo tenkt å hakke opp eggene uansett. De ser bare litt ferdighakket ut allerede... *snufs, snørr, host, nys, au osv* God bedring:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 God bedring:) Jo, takk for det. Er allerede 1000% bedre enn på søndag, så det går rett vei. Kjedelig å måtte være syk i ferien, men det går vel over snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Åh, nå fikk jeg lyst på egg. *lett å lede* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Åh, nå fikk jeg lyst på egg. *lett å lede* Hva med litt pastasalat? Var nemlig det jeg skulle bruke eggene til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva med litt pastasalat? Var nemlig det jeg skulle bruke eggene til. Pastasalat er MYE bedre uten egg, du får trøste deg med det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Pastasalat er MYE bedre uten egg, du får trøste deg med det :-) Ja men det synes ikke JEG! Brukte eggene likevel jeg, gikk fint det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.