Gå til innhold

Iiiiik!

Freya

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg, sløv av forkjølelse og halsbetennelse, og passer mine egne saker. Leser så øyet blir stort og vått på DOL og koser meg. Tar en liten sving inn via kjøkkenet før jeg skal på do - IIIIK! - der står kjelen med egg jeg satte på for x antall minutter siden, og den fosskoker! Halvparten av eggene har sprukket og ligner noe fra alien-filmene.

Og selvfølgelig må jeg straks gå inn på DOL og skrive et innlegg om det... Var det noen som sa avhengig?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hjertebarnet

Jeg håper ihvertfall at du skrudde av platen og tok av kjelen, før du gikk til pc'n for å skrive om det...

Eller står det og koker fremdeles?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ihvertfall at du skrudde av platen og tok av kjelen, før du gikk til pc'n for å skrive om det...

Eller står det og koker fremdeles?

;-)

Hjelp, der sa du noe!

Hehe, neida... Satte den i vasken og pøste kaldt vann på. Tror det skal gå bra, hadde jo tenkt å hakke opp eggene uansett. De ser bare litt ferdighakket ut allerede...

*snufs, snørr, host, nys, au osv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hjelp, der sa du noe!

Hehe, neida... Satte den i vasken og pøste kaldt vann på. Tror det skal gå bra, hadde jo tenkt å hakke opp eggene uansett. De ser bare litt ferdighakket ut allerede...

*snufs, snørr, host, nys, au osv*

God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring:)

Jo, takk for det. :) Er allerede 1000% bedre enn på søndag, så det går rett vei. :) Kjedelig å måtte være syk i ferien, men det går vel over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå fikk jeg lyst på egg.

*lett å lede*

Hva med litt pastasalat? :)

Var nemlig det jeg skulle bruke eggene til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med litt pastasalat? :)

Var nemlig det jeg skulle bruke eggene til.

Pastasalat er MYE bedre uten egg, du får trøste deg med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastasalat er MYE bedre uten egg, du får trøste deg med det :-)

Ja men det synes ikke JEG! :) Brukte eggene likevel jeg, gikk fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...