Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kan man gå søvnløs uten at det gjør noe helsemessig?Problemet er at jeg blir tett i nesen om natta,og ikke får sove.Samtidig er det om å gjøre å ikke bruke nesespray fordi det antagelig er den som er årsaken til tettheten.Kanskje får jeg sove hvis jeg går uten søvn lenge nok,men hvor lenge kan jeg gå uten søvn før jeg må bruke spray tross alt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18416-hvor-lenge-uten-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problemet som deg, men jeg sprekker og bruker nesesprai når jeg ikke får sove. Pass på at du har god utluftning på soverommet. Dersom det er for varmt blir man ofte tett. Jeg brukte i en periode snorkeplaster om natten.Dette åpner neseborene litt slik at man ikke blir så tett. Bruk disse sammen med saltvann så blir det nok bedre. Har du forresten sjekket deg mot allergi? F.eks. midd? Du bør kanskje gjøre det?

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det er ikke mulig å si noe eksakt,men mer enn en natt synes jeg ikke du skal gå uten søvn.Hvis problemet med nesen fortsetter vil jeg anbefale at du drøfter dette med legen din.-Jeg tror ikke nesen din heller har godt av at du ikke sover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...