Gjest Vinnerlykk1 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg vant en "holiday package" tur under denne linken, på nett: www.special-t-travel.com Tur for 4 i 15 dager inkl. tur i Orlando/Florida. Dayota beach og Cruise + rent a car/Full travel license. Må brukes innen 18 mnd, eller gi den vekk som gave. Koster 18775,(NOK)- 2998.00(Usd) Betaler selv 5609,- Fly fra Oslo inkl. Hvordan kan jeg stole på at dette er seriøst? Bilettene kommer i posten 10-14 dager. Her om dagen ringte de å ønsket meg "welcome onboard". Ellers har jeg fått nr. til kontoret, referansenr. samt navn jeg kan ringe å spørre om det er noe. Er allikevel litt skeptisk. Noen som har lignende opplevelse, erfaring med slike "packagers"? 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 En venninne av meg vant noe lignende for et par år siden. Vet ikke om det var fra samme selskap som deg, men hun fikk i allefall turen hun, og var strålende fornøyd med det. 0 Siter
Gjest Vinnerlykk1 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 En venninne av meg vant noe lignende for et par år siden. Vet ikke om det var fra samme selskap som deg, men hun fikk i allefall turen hun, og var strålende fornøyd med det. Bra at hun ble fornøyd. Jeg ligger i harde forhandlinger med de nå, om å få igjen pengene mine. De ringte meg i går kveld. De forsøkte seg på ulik retoriske innspill, men til ingen nytte. Jeg har kansellert turen, om jeg får igjen pengene mine gjenstår å se. Les også: http://www.consumeraffairs.com/travel/specialt.htm ;-)) 0 Siter
Aryane Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bra at hun ble fornøyd. Jeg ligger i harde forhandlinger med de nå, om å få igjen pengene mine. De ringte meg i går kveld. De forsøkte seg på ulik retoriske innspill, men til ingen nytte. Jeg har kansellert turen, om jeg får igjen pengene mine gjenstår å se. Les også: http://www.consumeraffairs.com/travel/specialt.htm ;-)) Dette er bare tull, for all del ikke gi fra deg Visa nummeret, jeg har blitt lurt av Special-T-Travel selv. Søk på det på internet, så kan du lese litt om hvor mange som er blitt lurt. Jeg var dum nok tilå gå fem på, pengene ble trukket fra min konto, men heldigvis fikk banken ordnet opp og jeg fikk pengene tilbake. Håper ikke du blir lurt! Hvis du har vunnet hvorfor i all verden skal du betale noe da? 0 Siter
Aryane Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bra at hun ble fornøyd. Jeg ligger i harde forhandlinger med de nå, om å få igjen pengene mine. De ringte meg i går kveld. De forsøkte seg på ulik retoriske innspill, men til ingen nytte. Jeg har kansellert turen, om jeg får igjen pengene mine gjenstår å se. Les også: http://www.consumeraffairs.com/travel/specialt.htm ;-)) ooops......så ikke det andre innlegget ditt med en gang. Du var like dum som meg ja, det hørtes jo fantastisk ut da.....lett å la seg rive med og tenke etterpå! Lykke til! 0 Siter
Gjest Vinnerlykk1 Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Dette er bare tull, for all del ikke gi fra deg Visa nummeret, jeg har blitt lurt av Special-T-Travel selv. Søk på det på internet, så kan du lese litt om hvor mange som er blitt lurt. Jeg var dum nok tilå gå fem på, pengene ble trukket fra min konto, men heldigvis fikk banken ordnet opp og jeg fikk pengene tilbake. Håper ikke du blir lurt! Hvis du har vunnet hvorfor i all verden skal du betale noe da? Hei! Lenge siden jeg har vært her, men jeg fikk tilbake pengene mine også. Skal aldri gjøre det igjen. Det can I love u!! ;-)) Ble forbanna jeg. Og det hjalp, veldig..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.