Grendel Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Det er et grep filosofer bruker for å ta et kritisk blikk på egne meninger. Å snu på spørsmålet. I dette tilfellet: Hvis man måtte ha ID for å stemme ved valg i i dag: Ville du kjempet for å fjerne det kravet? Jeg har vanskelig for å se for meg at noen ville gjort det. Jeg tror demokratene kjemper for en dårlig sak av gammel vane. De kunne kjempet for å gjøre ID billigere. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Grendel skrev (18 minutter siden): Det er et grep filosofer bruker for å ta et kritisk blikk på egne meninger. Å snu på spørsmålet. I dette tilfellet: Hvis man måtte ha ID for å stemme ved valg i i dag: Ville du kjempet for å fjerne det kravet? Jeg har vanskelig for å se for meg at noen ville gjort det. Jeg tror demokratene kjemper for en dårlig sak av gammel vane. De kunne kjempet for å gjøre ID billigere. Helt enig! Anonymkode: a9dc2...f13 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Worriesome Plenty 2 skrev (3 timer siden): Men det er også skjevhet i hvordan saker formidles. Hva er skjevheten i denne saken? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar psykedeliker skrev (4 minutter siden): Hva er skjevheten i denne saken? Vinklingen som gladsak gjenspeiler ikke det jeg har sett spanjoler si på nett. Dette tror jeg egentlig du forstår. Ferdig snakket om dette fra min side. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden): Ferdig snakket om dette fra min side. Det er du som kaller det en "gladsak", da kan du begrunne hvorfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.