Gå til innhold

Brukte møbler.

Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gladiol

Ingen brukt butikk dette, men det ligger utrulig mye på finn.no

Veldig mange av anonsene er i Oslo området og utvalget er stort.

Det er også verdt å se på samme nettside under "gis bort".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Ingen brukt butikk dette, men det ligger utrulig mye på finn.no

Veldig mange av anonsene er i Oslo området og utvalget er stort.

Det er også verdt å se på samme nettside under "gis bort".

Hei,og takk for svar.

Jo, jeg har trålet finn.no.

Driver og innreder sommerhus og forsøker ikke bruke så alt for mye penger på det.

Men nå har jeg funnet ett stort loppis i Sverige, og der var det utrolig mye skrammel.

Morsomt å være på skattejakt. Har funnet mye fint som males og pusses opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en herlig samling med bruktbutikker i Storgata. Alle butikkene er samlet ett bygg, rundt en gårdsplass. Bare et lite stykke lenger enn Gunnerius når du går mot hausmannsgate. Må innom der om jeg har tid når jeg er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Det ligger en herlig samling med bruktbutikker i Storgata. Alle butikkene er samlet ett bygg, rundt en gårdsplass. Bare et lite stykke lenger enn Gunnerius når du går mot hausmannsgate. Må innom der om jeg har tid når jeg er i Oslo.

Oi,det var fint å vite. Dit skal jeg ta meg en tur. Ligger ikke så langt unna jobben min heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...