Gjest KariKruskakli Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor kan jeg finne en bruktbutikk i Oslo, som selger brukte møbler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 http://www.fretex.no/find_producttype_view.asp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 http://www.fretex.no/find_producttype_view.asp Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladiol Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ingen brukt butikk dette, men det ligger utrulig mye på finn.no Veldig mange av anonsene er i Oslo området og utvalget er stort. Det er også verdt å se på samme nettside under "gis bort". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ingen brukt butikk dette, men det ligger utrulig mye på finn.no Veldig mange av anonsene er i Oslo området og utvalget er stort. Det er også verdt å se på samme nettside under "gis bort". Hei,og takk for svar. Jo, jeg har trålet finn.no. Driver og innreder sommerhus og forsøker ikke bruke så alt for mye penger på det. Men nå har jeg funnet ett stort loppis i Sverige, og der var det utrolig mye skrammel. Morsomt å være på skattejakt. Har funnet mye fint som males og pusses opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det ligger en herlig samling med bruktbutikker i Storgata. Alle butikkene er samlet ett bygg, rundt en gårdsplass. Bare et lite stykke lenger enn Gunnerius når du går mot hausmannsgate. Må innom der om jeg har tid når jeg er i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det ligger en herlig samling med bruktbutikker i Storgata. Alle butikkene er samlet ett bygg, rundt en gårdsplass. Bare et lite stykke lenger enn Gunnerius når du går mot hausmannsgate. Må innom der om jeg har tid når jeg er i Oslo. Oi,det var fint å vite. Dit skal jeg ta meg en tur. Ligger ikke så langt unna jobben min heller da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.