Gå til innhold

hjemmeside

Gjest lissemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer kanskje litt ann på hvor du har hjemmesiden din.

Hadde en hjemmeside hos Tele2 en gang og den var helt "blank" for å si det sånn.

Da brukte jeg programmer som lå inne på pc for å få lagt inn skrift, bilder, forskjellige tema osv. I farten husker jeg ikke hva programmene heter, skal komme tilbake med det om ingen andre svarer deg først :)

Via Telenor så er det en hjemmesidegenerator. Dvs. at alt liksom ligger klart og så bare "bytter" du bilde som er er der fra før, legger inn nye osv.

Veldig enkelt å følge da det er forklaringer og hjelp for det meste.

Hjemmside er gøy, men ikke gjør samme feilen som jeg da jeg var ivrig førstegangslager, sidene ble rene diskoteket med lys, bilder, animasjoner, musikk og greier så det holdt i lange baner :)

Rene og ryddige sider er penest og mest behagelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznowgood_the one and only

På geocities.com kan du lage deg gratis hjemmeside. Veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe galt, kanskje?

http://blogspirit.com

er kjempekjekt! Det er blogging, og ikke ordentelig hjemmeside, men du kan ha fotoalbum og linker og alt mulig der, og kjempeenkelt å bruke!!!

Jeg får ikke linken til å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vær kreativ

Jeg får ikke linken til å virke.

Det er vel ikke SÅ vanskelig å gjette seg til hva som mangler i adressen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...