Gjest ex-bridget Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277005 Han som døde var en god venn av meg, så dette var så forferdelig trist. Føler meg helt tom i dag, og har i allefall ikke noe lyst til å være her på jobben. Får fordype meg litt i DOL verden istedet for å tenke på noe annet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da hadde jeg tatt meg permisjon fra jobben om jeg hadde hatt muligheten. Uendelig trist sånn der:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaMo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kondolerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Huff så fælt. Sender en trøsteklem til deg. DOL med god samvittighet du, når sånt skjer klarer man ikke være helt på jobb i tankene sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min dypeste medfølelse Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kondolerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Huff så fælt. Sender en trøsteklem til deg. DOL med god samvittighet du, når sånt skjer klarer man ikke være helt på jobb i tankene sine. Huff nei, og så tenker jeg så fælt på samboeren og sønnen hans, stakkar de må ha det forferdelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Huff nei, og så tenker jeg så fælt på samboeren og sønnen hans, stakkar de må ha det forferdelig. Kjenner du henne godt, så ta kontakt, si at du er lei deg og tenker på henne og spør om det er noe du kan gjøre. Kanskje du kan avlaste henne med sønnen nå som hun må stresse med begravelse og slikt. Har hun mange rundt seg så ring etter begravelsen, da blir det ofte stille, og mange trekker seg tilbake. Da kanskje hun trenger avlastning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Trøsteklem herved avsent. Ikke stress med jobb idag, ta vare på deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Huff, så leit. Skjønner godt at du ikke greier å konsentrere deg om jobben i dag. Dersom dol er et alternativ, så bruk det uten dårlig samvittighet. Kondolerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjenner du henne godt, så ta kontakt, si at du er lei deg og tenker på henne og spør om det er noe du kan gjøre. Kanskje du kan avlaste henne med sønnen nå som hun må stresse med begravelse og slikt. Har hun mange rundt seg så ring etter begravelsen, da blir det ofte stille, og mange trekker seg tilbake. Da kanskje hun trenger avlastning? Har allerede snakket med henne og tilbudt min hjelp. Sønnen er såpass stor at han klarer seg selv. Men ja, skal huske på henne etter begravelsen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Føler med deg. Så forferdelig tragisk når sånt skjer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kondolerer. Forferdelig trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Min dypeste medfølelse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Huff... kondolerer! Han ene ambulansesjåføren som var der, er "nesten sammen" ei god venninne av meg. Han ringte henne sent i går kveld mens hun var her, og var tydelig rørt over dagens oppdrag... synd det gikk som det gjorde! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.