Gå til innhold

Trist i dag...

Gjest ex-bridget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest den ekte noor

Da hadde jeg tatt meg permisjon fra jobben om jeg hadde hatt muligheten.

Uendelig trist sånn der:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Huff så fælt.

Sender en trøsteklem til deg.

DOL med god samvittighet du, når sånt skjer klarer man ikke være helt på jobb i tankene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ex-bridget

Huff så fælt.

Sender en trøsteklem til deg.

DOL med god samvittighet du, når sånt skjer klarer man ikke være helt på jobb i tankene sine.

Huff nei, og så tenker jeg så fælt på samboeren og sønnen hans, stakkar de må ha det forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skorpionfisken

Huff nei, og så tenker jeg så fælt på samboeren og sønnen hans, stakkar de må ha det forferdelig.

Kjenner du henne godt, så ta kontakt, si at du er lei deg og tenker på henne og spør om det er noe du kan gjøre. Kanskje du kan avlaste henne med sønnen nå som hun må stresse med begravelse og slikt.

Har hun mange rundt seg så ring etter begravelsen, da blir det ofte stille, og mange trekker seg tilbake. Da kanskje hun trenger avlastning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit.

Skjønner godt at du ikke greier å konsentrere deg om jobben i dag. Dersom dol er et alternativ, så bruk det uten dårlig samvittighet.

Kondolerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ex-bridget

Kjenner du henne godt, så ta kontakt, si at du er lei deg og tenker på henne og spør om det er noe du kan gjøre. Kanskje du kan avlaste henne med sønnen nå som hun må stresse med begravelse og slikt.

Har hun mange rundt seg så ring etter begravelsen, da blir det ofte stille, og mange trekker seg tilbake. Da kanskje hun trenger avlastning?

Har allerede snakket med henne og tilbudt min hjelp. Sønnen er såpass stor at han klarer seg selv.

Men ja, skal huske på henne etter begravelsen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... kondolerer!

Han ene ambulansesjåføren som var der, er "nesten sammen" ei god venninne av meg. Han ringte henne sent i går kveld mens hun var her, og var tydelig rørt over dagens oppdrag... synd det gikk som det gjorde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...