Gå til innhold

Andre som har migrene flere ganger i uken?

Anbefalte innlegg

Gjest har ofte migrene

Hvordan takler du dette? Hvilke tabletter hjelper deg? (Jeg vet det er individuelt.) Jeg tar maxalt, og som oftest tar det migrenen. Men sist uke hadde jeg f.eks. tre dager med sterk hodepine (maxalt tok det ikke første dagen). Det går ut over livskvaliteten min! Nå er det for mange vonde dager. Jeg har time hos legen i juni. Jeg tok atacand hver dag en lang periode for å forebygge, men det ga ikke ønsket virkning. Takk for erfaringer.

Fortsetter under...

Hei

Jeg var plaget med migrene opptill flere ganger pr. uke.

Men var innom helsekosten i sverige der anbefalte de magnesium 400mg.

1 hver kveld og eventuelle 1 midt på dagen.

Fungerer supert for meg har over halvert migrene anfallene mine!!

Eneste bivirkningen med å ta 2 stk om dagen kan være at du blir løs i magen, men jeg har ikke merket noe til det.

• 2 uker senere...
bugge -jenta

Jeg har svært ofte migreneanfall, og har ikke funnet medisiner som er gode for meg. Jeg har stort sett tredagers anfall, og har veldig mange ulike symptomer.

Prøvd maxalt, almogran og imigran. I den siste tiden har jeg prøvd betablokker, pranolol, men da gikk blodtrykket mitt langt ned og jeg måtte kutte. Jeg har nist et migreneanfall i uken. Det betyr at jeg er til sengs minst en tredjedel av tiden, og det er veldig slitsomt.

Har fått time med nevrolog som skal være veldig flink, og jeg håper han kan hjelper meg.

Magnesium er ikke dumt. Det går jeg på også. Og drikker ikke kaffe, rødvin og andre triggere.

Det er hardt, og jeg har ingen gode råd. Etter tre dager i helvete er kroppen utslitt, og så er det bare noen dager til det neste. Som en aldri vet når kommer.

Vh bugge.

Gjest har migrene

Jeg har svært ofte migreneanfall, og har ikke funnet medisiner som er gode for meg. Jeg har stort sett tredagers anfall, og har veldig mange ulike symptomer.

Prøvd maxalt, almogran og imigran. I den siste tiden har jeg prøvd betablokker, pranolol, men da gikk blodtrykket mitt langt ned og jeg måtte kutte. Jeg har nist et migreneanfall i uken. Det betyr at jeg er til sengs minst en tredjedel av tiden, og det er veldig slitsomt.

Har fått time med nevrolog som skal være veldig flink, og jeg håper han kan hjelper meg.

Magnesium er ikke dumt. Det går jeg på også. Og drikker ikke kaffe, rødvin og andre triggere.

Det er hardt, og jeg har ingen gode råd. Etter tre dager i helvete er kroppen utslitt, og så er det bare noen dager til det neste. Som en aldri vet når kommer.

Vh bugge.

Hva kan en nevrolog gjøre?

• 2 uker senere...
Gjest tinkie

jeg har ofte migrene når det nærmer seg mens,jeg sover lite eller spiser lite ma.

er glad i søtsaker,og har prøved å ikke spise godterier for å se om jeg slipper unna migrene anfall da,men har fått migrene allikevel.

nå har jeg hatt migrene i variable styrker nesten hver dag i uker. har hatt det litt stressende i disse ukene,hatt langvarig mens og sovet lite pga. hyperaktivt sønn.

det er ikke gøy!

Annonse

Gjest har ofte migrene

jeg har ofte migrene når det nærmer seg mens,jeg sover lite eller spiser lite ma.

er glad i søtsaker,og har prøved å ikke spise godterier for å se om jeg slipper unna migrene anfall da,men har fått migrene allikevel.

nå har jeg hatt migrene i variable styrker nesten hver dag i uker. har hatt det litt stressende i disse ukene,hatt langvarig mens og sovet lite pga. hyperaktivt sønn.

det er ikke gøy!

Jeg får veldig lett vondt i hodet... Jeg har vært på jobb i går og i dag, og jeg har også hatt litt vondt i hodet siden torsdag. Nå øker det i styrke,og jeg tok en maxalt som jeg håper tar det. Er litt redd for at jeg tok den for sent....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...