Gjest aprikoos Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg skulle hjelpe en venn med å finne nettsteder med informasjon om hvor det holdes kurs for å bli fotballtrener. Han var gjerne interessert i utlandet, kanskje frankrike. Noen som har peiling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smarte-Petter Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tror det kan lønne seg å ta idrettslinjen på vgs, så etterpå ta noe relatert til veiledning av andre innen sport på en høyskole... Tviler på at det finnes en egen fotballtrenerskole, det er akkurat som det ikke finnes noen egen skole for å bli ordfører eller diplomat... Vennen din må nok finne seg i å jobbe med andre ting i starten, inntil noen skjønner at han har evner til å bli en god fotballspiller og vil gi han sjansen. Men jeg har egentlig ikke sjekket dette ut da, det er bare hva jeg tror. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tror det kan lønne seg å ta idrettslinjen på vgs, så etterpå ta noe relatert til veiledning av andre innen sport på en høyskole... Tviler på at det finnes en egen fotballtrenerskole, det er akkurat som det ikke finnes noen egen skole for å bli ordfører eller diplomat... Vennen din må nok finne seg i å jobbe med andre ting i starten, inntil noen skjønner at han har evner til å bli en god fotballspiller og vil gi han sjansen. Men jeg har egentlig ikke sjekket dette ut da, det er bare hva jeg tror. Hihi... Det hadde vært kult. Ordfører VKII liksom... *fnis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knarp Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ta kontakt med en hvilken som helst fortballklubb. Der får du starte med A-kurs. Deretter kombinerer en praktisk jobbing som trener med stadig mer avanserte kurs. Det høyeste er D-kurs. Da er en på nivå med 1.- og eliteserietrenere hva gjelder utdaning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørkenvandreren Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gå inn på nettstedet til fotballforbundet, så finner du helt sikkert kursopplegg (A-D trenerkurs). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erwin Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tror det kan lønne seg å ta idrettslinjen på vgs, så etterpå ta noe relatert til veiledning av andre innen sport på en høyskole... Tviler på at det finnes en egen fotballtrenerskole, det er akkurat som det ikke finnes noen egen skole for å bli ordfører eller diplomat... Vennen din må nok finne seg i å jobbe med andre ting i starten, inntil noen skjønner at han har evner til å bli en god fotballspiller og vil gi han sjansen. Men jeg har egentlig ikke sjekket dette ut da, det er bare hva jeg tror. Hvorfor engasjere seg i denne tråden, når du ikke engang VET at det er NFF, gjennom kretsene og klubbene, som utdanner fotballtrenere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smarte-Petter Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvorfor engasjere seg i denne tråden, når du ikke engang VET at det er NFF, gjennom kretsene og klubbene, som utdanner fotballtrenere? Hvorfor kritisere andre, om de ikke er til plage for noen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.