favn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei jenter! Bestille produkt til over kr 200 fra lookfantastic.com - hva skjer da? Kommer Tollen og tar meg? Og: Jeg bør bestille alle under-kr-200-produkter hver for seg, håper jeg? Det har jeg i alle fall gjort, blir jo billigere enn i butikkene her hjemme - selv om de legger på noen tiere i frakt. Erfaringer mottas med takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hver gang jeg har bestilt fra lookfantastic, har de skrevet ned prisen på pakken uten at jeg har bedt om det. De pleier også å dele opp sendingen i flere små pakker, slik at det blir billigere. Shop i vei, du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hver gang jeg har bestilt fra lookfantastic, har de skrevet ned prisen på pakken uten at jeg har bedt om det. De pleier også å dele opp sendingen i flere små pakker, slik at det blir billigere. Shop i vei, du! Mener du at jeg kan bestille alle tingene under ett? Selv om summen overstiger kr 200? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Mener du at jeg kan bestille alle tingene under ett? Selv om summen overstiger kr 200? Jepp, det har iallfall jeg gjort. Aldri betalt en krone i toll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Mener du at jeg kan bestille alle tingene under ett? Selv om summen overstiger kr 200? Ja, det kan du. Har gjort det flere ganger, og de oppgir alltid prisen til under 200 kr. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jepp, det har iallfall jeg gjort. Aldri betalt en krone i toll. Ok, da svei jeg bort ca 40 kroner for mye i dag - men det lønner seg ganske mye likevel. Takk for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Ja, det kan du. Har gjort det flere ganger, og de oppgir alltid prisen til under 200 kr. :-) Jeg har rett og slett ikke skjønt hva dere snakker om når dere dol-jenter sier at 'de oppgir prisen til under 200' - men nå seg det inn: De skriver det på pakken (eller følgelappen) slik at Tollen ikke bryr seg mer med den. Ja? Takk for svar :-) Det er jo veldig artig med billigere sånt til oss damene. Er så grundig lei av dyre ting jeg ikke har råd til å kjøpe - og billige ting som viser seg å være dritt. Litt ut i lufta, har du noen fine anbefalinger fra lookfantastic? Du har sikkert handlet der jevnt og trutt... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har rett og slett ikke skjønt hva dere snakker om når dere dol-jenter sier at 'de oppgir prisen til under 200' - men nå seg det inn: De skriver det på pakken (eller følgelappen) slik at Tollen ikke bryr seg mer med den. Ja? Takk for svar :-) Det er jo veldig artig med billigere sånt til oss damene. Er så grundig lei av dyre ting jeg ikke har råd til å kjøpe - og billige ting som viser seg å være dritt. Litt ut i lufta, har du noen fine anbefalinger fra lookfantastic? Du har sikkert handlet der jevnt og trutt... ;-) Jeg sammenlignet priser på dermalogicaprodukter på minhud.no og lookfantastic.com, det var nesten 50% billigere på lookfantastic! Sendte mail til hudpleieren på minhud.no og spurte hvilke produkter som passet for meg, tok med meg anbefalingen og handlet på lookfantastic. Sleipt, men jeg sparte faktisk rundt 1000 kr på det! Ellers liker jeg Redken-produktene veldig godt, spesielt den serien som heter All Soft. Tigi Bedhead har også mye bra. Kommer jo an på hvilke behov du har, så klart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg sammenlignet priser på dermalogicaprodukter på minhud.no og lookfantastic.com, det var nesten 50% billigere på lookfantastic! Sendte mail til hudpleieren på minhud.no og spurte hvilke produkter som passet for meg, tok med meg anbefalingen og handlet på lookfantastic. Sleipt, men jeg sparte faktisk rundt 1000 kr på det! Ellers liker jeg Redken-produktene veldig godt, spesielt den serien som heter All Soft. Tigi Bedhead har også mye bra. Kommer jo an på hvilke behov du har, så klart. Ah, så bra! Redken har jeg hørt mye bra om i det siste, bestilte sannelig en shampoo i den serien, All soft. Er det hår lookfantastic er gode på, liksom? Enn ellers da, jeg kjenner bare en brøkdel av merkene de fører. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ah, så bra! Redken har jeg hørt mye bra om i det siste, bestilte sannelig en shampoo i den serien, All soft. Er det hår lookfantastic er gode på, liksom? Enn ellers da, jeg kjenner bare en brøkdel av merkene de fører. Det er vel hovedsaklig hårprodukter de fører. Har ikke kjøpt noe annet enn det og Dermalogica-produkter der. Har bare prøvd det jeg synes ser bra ut, men som sagt er All Soft-serien utrolig deilig. Kjøpte noen Tigi Bedhead-shampoer, en flaske som var orange hadde en deilig duft, man får lyst til å spise den opp! Prøv Tigi Bedhead hvis du har lyst på noe som lukter godt. All Soft lukter også godt, en slags karamellduft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg sammenlignet priser på dermalogicaprodukter på minhud.no og lookfantastic.com, det var nesten 50% billigere på lookfantastic! Sendte mail til hudpleieren på minhud.no og spurte hvilke produkter som passet for meg, tok med meg anbefalingen og handlet på lookfantastic. Sleipt, men jeg sparte faktisk rundt 1000 kr på det! Ellers liker jeg Redken-produktene veldig godt, spesielt den serien som heter All Soft. Tigi Bedhead har også mye bra. Kommer jo an på hvilke behov du har, så klart. Ellers får du utvaglte shampoer fra Redken til 99 kr på Smart Club. Riktignok må det legges til en hundrelapp hvis du ikke er medlem, og en del mer i snop som på uforklarlig vis sniker seg med i handlevogna.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 fikk du meg til å gå dit også.....*rusle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ellers får du utvaglte shampoer fra Redken til 99 kr på Smart Club. Riktignok må det legges til en hundrelapp hvis du ikke er medlem, og en del mer i snop som på uforklarlig vis sniker seg med i handlevogna.. :-) Hvor store er de flaskene da? På lookfantastic får man en 1000 ml Redken All Soft shampoo til ca 250 kr! 1000 ml balsam koster ca 300 kr. Bor så langt unna Smart Club at det er tungvint for meg å "svippe innom". Kjenner til det syndromet at det havner litt mer oppi vogna enn bare det jeg skulle ha når jeg er der ja... Det er jo så mye digg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Ellers får du utvaglte shampoer fra Redken til 99 kr på Smart Club. Riktignok må det legges til en hundrelapp hvis du ikke er medlem, og en del mer i snop som på uforklarlig vis sniker seg med i handlevogna.. :-) Det var du som anbefalte det forleden? Jeg noterte tipset da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hvor store er de flaskene da? På lookfantastic får man en 1000 ml Redken All Soft shampoo til ca 250 kr! 1000 ml balsam koster ca 300 kr. Bor så langt unna Smart Club at det er tungvint for meg å "svippe innom". Kjenner til det syndromet at det havner litt mer oppi vogna enn bare det jeg skulle ha når jeg er der ja... Det er jo så mye digg! Oh, jeg turde ikke kjøpe den store 1000 ml pga 200-kronersgrensa --- som dere nå har opplyst om ikke virker likevel. Jaja, neste gang da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Oh, jeg turde ikke kjøpe den store 1000 ml pga 200-kronersgrensa --- som dere nå har opplyst om ikke virker likevel. Jaja, neste gang da... Går så bra, atte! Bare det at visakortet fort kan lukte litt svidd etter at jeg har klikket som en gal kvinne der... Uff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg sammenlignet priser på dermalogicaprodukter på minhud.no og lookfantastic.com, det var nesten 50% billigere på lookfantastic! Sendte mail til hudpleieren på minhud.no og spurte hvilke produkter som passet for meg, tok med meg anbefalingen og handlet på lookfantastic. Sleipt, men jeg sparte faktisk rundt 1000 kr på det! Ellers liker jeg Redken-produktene veldig godt, spesielt den serien som heter All Soft. Tigi Bedhead har også mye bra. Kommer jo an på hvilke behov du har, så klart. Forresten, hva er dette, fleip eller fakta? 'WINNER OF INSTYLE BEST BEAUTY BUYS 2005' Og hva med de som skryter hemningsløst av produktene, jobber de i butikken? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Handla der i går for første gang jeg:) Skulle vist om det med nedskrivinga da gitt, men kanskje bra at jeg begrenset meg*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Forresten, hva er dette, fleip eller fakta? 'WINNER OF INSTYLE BEST BEAUTY BUYS 2005' Og hva med de som skryter hemningsløst av produktene, jobber de i butikken? :-) Det vet jeg ikke noe om. Tror det liksom skal være brukere som har lagt inn omtale av produktene, men det kan man jo aldri vite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det var du som anbefalte det forleden? Jeg noterte tipset da. Hm? tror ikke jeg har anbefalt Smart Club her inne før. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.