Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm? tror ikke jeg har anbefalt Smart Club her inne før. :-)

Ok, da var det en annen i en tråd for bare etpar dager siden. Men rådet er like godt, det! :-)

Skrevet

Hvor store er de flaskene da? På lookfantastic får man en 1000 ml Redken All Soft shampoo til ca 250 kr! 1000 ml balsam koster ca 300 kr.

Bor så langt unna Smart Club at det er tungvint for meg å "svippe innom". Kjenner til det syndromet at det havner litt mer oppi vogna enn bare det jeg skulle ha når jeg er der ja... Det er jo så mye digg! :)

Det er de vanlige flaskene. Kjempeflasker koster rundt 500 såvidt jeg husker.

Samboeren min påstår det er så dyrt å handle på IKEA også, rart med det.... :o)

Skrevet

Det er de vanlige flaskene. Kjempeflasker koster rundt 500 såvidt jeg husker.

Samboeren min påstår det er så dyrt å handle på IKEA også, rart med det.... :o)

Hehe, ja... Det kan kanskje bli dyrt når man ser på kassalappen, men det er jo sånne ting som man bare MÅ ha, ikke sant? Har ennå ikke klart å gå gjennom IKEA uten å kjøpe noe, trodde jeg skulle klare det på lørdag, men like før utgangen fant jeg noen telysestaker som på forunderlig vis snek seg med til kassa! Svake menneske! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...