Gå til innhold

Blanding av medisiner


Gjest tryddy

Anbefalte innlegg

Gjest tryddy

Hei

Jeg bruker Lamictal som stemningsstabiliserende, men i tillegg har jeg agorafobi og en del generell angst.

Mot angsten bruker jeg noe stesolid og sobril.

Jeg lurer på om jeg kan be om å få prøve buspar eller xanor istedet for stesolid/ sobril?

Vil disse to kunne blandes med lamictal og er det realistisk og tro at de kan virke siden stesolid og sobril kun gir kortvarig virkning?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Preparatene lar seg bruke sammen. Det er ingen fare.

Både Xanor og Buspar (> 30 mg) virker. Du vil sikkert bli fornøyd med Xanor.

Jeg har aldri opplevd at noen som har brukt benzo (Vival, Sobril) har blitt fornøyd med Buspar. Ingenting er så deilig og gjør livet så godt en kort tid som benzo. Det er derfor det er så farlig og lett å bli glad i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest tryddy

Xanor er vel òg ett benzo preparat??

Og utrolig farlig...etter det jeg har erfaring med sjøl..

Hva er det som gjør det så farlig, er det at det er vanedannende? Har du noen andre uheldige erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...