Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er så i villrede. Mamge rundt meg nå har det vondt og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det når jeg også har det vondt, men min smerte med overgrepet virker så mye mindre..Jeg vil så gjerne være der for andre og er det også, men jeg vet ikke hvor mye jeg kan si om min smerte til dem akkurat nå. Den ene jeg kan snakke med er prof, sjelesørger, men han har opplebd noe vondt i familien, Men er min smerte liten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184303-trenger-s%C3%A5-et-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din smerte er ikke noe mindre enn du føler at den er! Jeg får inntrykk av at den er ganske stor...

Husk at din smerte heller ikke er mindre betydningsfull enn andres smerte!

Jeg vil råde deg til å få prof. hjelp til å bearbeide smerten din. Det er selvfølgelig fint å stille opp for hverandre, men man må ha overskudd til det.

Vi som har opplevd overgrep kan være rimelig selv-utslettende til tider. Ikke vær det. Sett deg selv som nr. 1, og hjelp deg selv først.

Håper du får det bedre snart.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...