msna Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg synes det er direkte sleipt av TV2 å avgjøre finalen i Fagerstrand med sms-avsteming. De stakkars finaleparene kommer til å blakke seg og sine omgivelser totalt i håp om å vinne huset. Kjøpt sms-stemmer for en million - vinn et hus til 3 millioner. Ville ikke du kjøpt sms-stemmer? Og den som taper blir gjeldsslave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvem er i finalen nå, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest werta Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Faen, skal det snart bli slutt på at hjernedøde folk lager innlegg om dette fordømte tøyset? Tenk dere om! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Faen, skal det snart bli slutt på at hjernedøde folk lager innlegg om dette fordømte tøyset? Tenk dere om! Men når skal det bli slutt på at hjernedøde folk gidder å bry seg med det da? men nicket ditt tør du ikke bruke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heia Stine og Anders Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvem er i finalen nå, da? Edel og Kurt (de må gjerne vinne for meg, men de sitter sikkert godt i det økonomisk) og Stine og Anders (de bør få vinne fordi de da kan se en lys framtid i møte ihht det økonomiske) ))))))))))))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eller ??? Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det gjelder vel de fleste avstemminger med SMS ...... og da vil det si at det ikke bare er TV2 som er sleipe ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest swix Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Edel og Kurt (de må gjerne vinne for meg, men de sitter sikkert godt i det økonomisk) og Stine og Anders (de bør få vinne fordi de da kan se en lys framtid i møte ihht det økonomiske) ))))))))))))))) Jeg har aldri stemt på noe på sms greier i hele mitt liv, men jeg tror faktisk at jeg skal stemme på Stine og Anders i finalen. Har ikke sett så mye fagerstrand, så jeg vet ikke hvem som fortjener det mest, men det er sikkert godt å få et hus når en er ung iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest werta Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Men når skal det bli slutt på at hjernedøde folk gidder å bry seg med det da? men nicket ditt tør du ikke bruke? Jeg har da vel nick?? Du mener vel ikke at jeg skal legge ut E-post adressen min? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tåpelig hele greiene. Enda en måte for TV2 å tjene penger på. Og folk stemmer - for hva da. At andre skal vinne et hus. Nei ærlig talt, det gidder jeg ikke å bruke penger på. Og om finalistene er så dumme at de blakker seg i håp om å vinne, så dem om det. Kunne vært artig å fått vite hvor mye de stemte på seg selv. Av det jeg har sett så håper jeg selvsagt Stine og Anders vinner, men jeg gidder da ikke å bruke penger på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har da vel nick?? Du mener vel ikke at jeg skal legge ut E-post adressen min? Unnskyld det med nicket,jeg har ikke sett det før og du er visst heller ingen hyppig skriver her på dol med 8 innlegg siden i 2002. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slutt å bry deg !! Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Unnskyld det med nicket,jeg har ikke sett det før og du er visst heller ingen hyppig skriver her på dol med 8 innlegg siden i 2002. Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor du alltid skal henge deg oppi nickene her ! Kan du ikke heller lese trådene og om du vil svare på dem så gjør du det uten å henge deg opp i hva andre gjør her inne !!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor du alltid skal henge deg oppi nickene her ! Kan du ikke heller lese trådene og om du vil svare på dem så gjør du det uten å henge deg opp i hva andre gjør her inne !!!! den ballen passet fint å sparke tilbake- slutt å bry deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.