Gå til innhold

Sleipt av TV2

msna

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er direkte sleipt av TV2 å avgjøre finalen i Fagerstrand med sms-avsteming. De stakkars finaleparene kommer til å blakke seg og sine omgivelser totalt i håp om å vinne huset. Kjøpt sms-stemmer for en million - vinn et hus til 3 millioner.

Ville ikke du kjøpt sms-stemmer?

Og den som taper blir gjeldsslave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest werta

Faen, skal det snart bli slutt på at hjernedøde folk lager innlegg om dette fordømte tøyset?

Tenk dere om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Faen, skal det snart bli slutt på at hjernedøde folk lager innlegg om dette fordømte tøyset?

Tenk dere om!

Men når skal det bli slutt på at hjernedøde folk gidder å bry seg med det da?:)

men nicket ditt tør du ikke bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heia Stine og Anders

Hvem er i finalen nå, da?

Edel og Kurt (de må gjerne vinne for meg, men de sitter sikkert godt i det økonomisk)

og

Stine og Anders (de bør få vinne fordi de da kan se en lys framtid i møte ihht det økonomiske)

:o)))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller ???

Det gjelder vel de fleste avstemminger med SMS ...... og da vil det si at det ikke bare er TV2 som er sleipe .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edel og Kurt (de må gjerne vinne for meg, men de sitter sikkert godt i det økonomisk)

og

Stine og Anders (de bør få vinne fordi de da kan se en lys framtid i møte ihht det økonomiske)

:o)))))))))))))))

Jeg har aldri stemt på noe på sms greier i hele mitt liv, men jeg tror faktisk at jeg skal stemme på Stine og Anders i finalen. Har ikke sett så mye fagerstrand, så jeg vet ikke hvem som fortjener det mest, men det er sikkert godt å få et hus når en er ung iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest werta

Men når skal det bli slutt på at hjernedøde folk gidder å bry seg med det da?:)

men nicket ditt tør du ikke bruke?

Jeg har da vel nick??

Du mener vel ikke at jeg skal legge ut E-post adressen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig hele greiene. Enda en måte for TV2 å tjene penger på. Og folk stemmer - for hva da. At andre skal vinne et hus.

Nei ærlig talt, det gidder jeg ikke å bruke penger på.

Og om finalistene er så dumme at de blakker seg i håp om å vinne, så dem om det.

Kunne vært artig å fått vite hvor mye de stemte på seg selv.

Av det jeg har sett så håper jeg selvsagt Stine og Anders vinner, men jeg gidder da ikke å bruke penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Jeg har da vel nick??

Du mener vel ikke at jeg skal legge ut E-post adressen min?

Unnskyld det med nicket,jeg har ikke sett det før og du er visst heller ingen hyppig skriver her på dol med 8 innlegg siden i 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slutt å bry deg !!

Unnskyld det med nicket,jeg har ikke sett det før og du er visst heller ingen hyppig skriver her på dol med 8 innlegg siden i 2002.

Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor du alltid skal henge deg oppi nickene her !

Kan du ikke heller lese trådene og om du vil svare på dem så gjør du det uten å henge deg opp i hva andre gjør her inne !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor du alltid skal henge deg oppi nickene her !

Kan du ikke heller lese trådene og om du vil svare på dem så gjør du det uten å henge deg opp i hva andre gjør her inne !!!!

den ballen passet fint å sparke tilbake- slutt å bry deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...