Gjest mij Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Etter masse prat om lookfantastic så måtte jeg jo klikke meg inn og snuse litt rundt.. :-) Men lurer egentlig på hvordan man vet om man har normal/tørr eller normal/fet hud? Jeg har vel det man kaller blandingshud - trenger mye fuktighet, men får kviser i panna og rundt hake og nese hvis ansiktskremen jeg bruker er for fet. Bør jeg gå for normal/tørr eller normal/fet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gjør som meg, gå inn på minhud.no og send en mail til hudpleieren der inne og få gratis råd. Jeg har også blandingshud, og fikk mange fine tips til produkter jeg burde bruke, og sparte masse på å kjøpe dem på lookfantastic istedet. Sleipt, men lurt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gjør som meg, gå inn på minhud.no og send en mail til hudpleieren der inne og få gratis råd. Jeg har også blandingshud, og fikk mange fine tips til produkter jeg burde bruke, og sparte masse på å kjøpe dem på lookfantastic istedet. Sleipt, men lurt. Hva ble du anbefalt og hva kjøpte du? Hvis du vil spare meg for å sende mail og spørre de snart utslitte minhud-damene... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva ble du anbefalt og hva kjøpte du? Hvis du vil spare meg for å sende mail og spørre de snart utslitte minhud-damene... :-) Jeg bruker Anti-Bac skin wash, Active Moist fuktighetskrem, eller Oil Control Lotion om sommeren hvis huden er litt fetere. Skin Renewal booster under fuktighetskremen om dagen, dette vil gi en mild eksfolierende effekt som igjen gir bedre virkning av fuktkremen. Gentle cream eksfoliant bør du bruke ca 2g i uken. La den stå på i ca 10min før du skyller av med vann og tar på krem. Skin refining maske reser opp i de sorte prikkene og brukes etter en peeling. Dette er produkter som hjelper for uren hud men som ikke tørker ut. Av og til bruker jeg Medicated Clearing gel som en nattkrem, hjelper mot småkviser og uren hud. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gjør som meg, gå inn på minhud.no og send en mail til hudpleieren der inne og få gratis råd. Jeg har også blandingshud, og fikk mange fine tips til produkter jeg burde bruke, og sparte masse på å kjøpe dem på lookfantastic istedet. Sleipt, men lurt. Var kanskje du som tipset om hudpleieren på min hud? Jeg har nemlig gjort det, og fått svar. :-) Hun har tipset meg om enkeltprodukter, men det blir jo en del penger til slutt om man skal kjøpe alle disse. Men Dermalogica har også travel kits, som passer for enten normal/tørr eller normal/fet hud. Disse koster ca 16 pund, og det er en OK pris for å teste ut nye produkter over et par uker :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var kanskje du som tipset om hudpleieren på min hud? Jeg har nemlig gjort det, og fått svar. :-) Hun har tipset meg om enkeltprodukter, men det blir jo en del penger til slutt om man skal kjøpe alle disse. Men Dermalogica har også travel kits, som passer for enten normal/tørr eller normal/fet hud. Disse koster ca 16 pund, og det er en OK pris for å teste ut nye produkter over et par uker :-) Jepp, Dermalogica anbefales! Jeg hadde kjøpt noen av dem fra før, men jeg tenkte det kunne ikke skade å høre hva som faktisk passet for meg. Så får man jo litt tips om hvordan man skal bruke produktene også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg bruker Anti-Bac skin wash, Active Moist fuktighetskrem, eller Oil Control Lotion om sommeren hvis huden er litt fetere. Skin Renewal booster under fuktighetskremen om dagen, dette vil gi en mild eksfolierende effekt som igjen gir bedre virkning av fuktkremen. Gentle cream eksfoliant bør du bruke ca 2g i uken. La den stå på i ca 10min før du skyller av med vann og tar på krem. Skin refining maske reser opp i de sorte prikkene og brukes etter en peeling. Dette er produkter som hjelper for uren hud men som ikke tørker ut. Av og til bruker jeg Medicated Clearing gel som en nattkrem, hjelper mot småkviser og uren hud. Herregud, dette var mye, men tusen takk, skal kikke på sidene til lookfantastic nå. Her vasker jeg, smører med A-krem og fuktighetskrem. That's it. Og har ikke så verst fin hud. Av og til blir det skrubb. Dette eksfolieringsstyret... jeg er skeptisk til at huden skal skrubbes annenhver dag omtrent. Noen hudforskere her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Herregud, dette var mye, men tusen takk, skal kikke på sidene til lookfantastic nå. Her vasker jeg, smører med A-krem og fuktighetskrem. That's it. Og har ikke så verst fin hud. Av og til blir det skrubb. Dette eksfolieringsstyret... jeg er skeptisk til at huden skal skrubbes annenhver dag omtrent. Noen hudforskere her? Hvis du har fin hud, så trenger du jo ikke styre? Misunner alle dem som har fin hud, jeg. Har følelsen av at jeg alltid har minst EN kvise på et strategisk sted. Og rødflammet og blek og huff... Nei, jeg får vel ta meg i nakken og ta noen soltimer igjen, det hjelper både på hudfargen og småkvisene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis du har fin hud, så trenger du jo ikke styre? Misunner alle dem som har fin hud, jeg. Har følelsen av at jeg alltid har minst EN kvise på et strategisk sted. Og rødflammet og blek og huff... Nei, jeg får vel ta meg i nakken og ta noen soltimer igjen, det hjelper både på hudfargen og småkvisene! Fin hud og fin hud, jeg er vel fornøyd fra mitt lille ståsted i verden. Kunne vært værre, kunne vært bedre. Det er mest at jeg ikke orker så mye styr. Men jeg er _ekstremt_ av gode kremer selv om jeg rygger for mange av disse renseritualene. En god fuktighetskrem for den som ikke vil betale altfor mye (prisvinner et eller annet sted...): Lumene Vitamin+ Radiant C-Energy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fin hud og fin hud, jeg er vel fornøyd fra mitt lille ståsted i verden. Kunne vært værre, kunne vært bedre. Det er mest at jeg ikke orker så mye styr. Men jeg er _ekstremt_ av gode kremer selv om jeg rygger for mange av disse renseritualene. En god fuktighetskrem for den som ikke vil betale altfor mye (prisvinner et eller annet sted...): Lumene Vitamin+ Radiant C-Energy. Synes Active Moist fra Dermalogica er god jeg, og dessuten er den utrolig drøy! Det er litt plaster på såret for at den er såpass dyr, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Synes Active Moist fra Dermalogica er god jeg, og dessuten er den utrolig drøy! Det er litt plaster på såret for at den er såpass dyr, synes jeg. Ok, det er notert. Hilsen krementusiasten. Jeg har vel en smule hangup på ansiktskremer, leppestifter, shampooer og stylingprodukter. Det er der det er vanskeligst å finne det som er best for MEG, synes jeg. Jeg har feks for lengst mistet oversikten over alle pengene jeg har brukt på leppestifter med en heeeelt annen farge på mine lepper enn den så ut til å være i butikken. Ja, jeg vet at man kan tørke av og prøve fra prøveleppestiften, men det er bare ekkelt likevel... Tenk, jeg har ALDRI funnet den helt riktige fargen jeg har vært helt fornøyd med :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ok, det er notert. Hilsen krementusiasten. Jeg har vel en smule hangup på ansiktskremer, leppestifter, shampooer og stylingprodukter. Det er der det er vanskeligst å finne det som er best for MEG, synes jeg. Jeg har feks for lengst mistet oversikten over alle pengene jeg har brukt på leppestifter med en heeeelt annen farge på mine lepper enn den så ut til å være i butikken. Ja, jeg vet at man kan tørke av og prøve fra prøveleppestiften, men det er bare ekkelt likevel... Tenk, jeg har ALDRI funnet den helt riktige fargen jeg har vært helt fornøyd med :-/ Har gitt opp å kjøpe leppestift jeg, holder meg til lipgloss! Og gjett om jeg har gått amok på lookfantastic og andre sider i vill glede over å kjøpe "luksusvarer"! Badet så ut som en middels frisørsalong her en stund, med alle de forskjellige shampoene og remediene jeg hadde kjøpt. Hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har gitt opp å kjøpe leppestift jeg, holder meg til lipgloss! Og gjett om jeg har gått amok på lookfantastic og andre sider i vill glede over å kjøpe "luksusvarer"! Badet så ut som en middels frisørsalong her en stund, med alle de forskjellige shampoene og remediene jeg hadde kjøpt. Hehe... Lipgloss? Tips der, da? Det kan være veldig fint med en fin rosa, synes jeg. Hjelpe og trøste, håper ingen jeg 'kjenner' leser dagens kosmetikk-tråder ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Lipgloss? Tips der, da? Det kan være veldig fint med en fin rosa, synes jeg. Hjelpe og trøste, håper ingen jeg 'kjenner' leser dagens kosmetikk-tråder ;-) Juicy Tubes fra Lancôme er veldig gode. Farge er jeg ikke så god på, ender ofte opp med noe rosa/lilla. Ofte er de jo veldig diskrete, så det passer bra til hverdagsbruk. Gjør vel ikke noe om folk ser hvor dollete du egentlig er, vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Juicy Tubes fra Lancôme er veldig gode. Farge er jeg ikke så god på, ender ofte opp med noe rosa/lilla. Ofte er de jo veldig diskrete, så det passer bra til hverdagsbruk. Gjør vel ikke noe om folk ser hvor dollete du egentlig er, vel? Ja, VI er ganske så dol(l)ete. Takk for tips igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Juicy Tubes fra Lancôme er veldig gode. Farge er jeg ikke så god på, ender ofte opp med noe rosa/lilla. Ofte er de jo veldig diskrete, så det passer bra til hverdagsbruk. Gjør vel ikke noe om folk ser hvor dollete du egentlig er, vel? Men ser her, du: http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2001/1024417686.36 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Men ser her, du: http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2001/1024417686.36 Wah! Men jeg MÅ jo ha lipgloss! Hm, du skal ikke tro på alt som står i avisen, du skal ikke tro på alt som står i avisen... *messe* Ut og kjøpe mat til unga nå, favn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Wah! Men jeg MÅ jo ha lipgloss! Hm, du skal ikke tro på alt som står i avisen, du skal ikke tro på alt som står i avisen... *messe* Ut og kjøpe mat til unga nå, favn! Jeg synes det går greit med vanlig leppepomade også, litt rosa glans kan man feks få av Labello Pearl & Shine. PS: Storhandling i dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg synes det går greit med vanlig leppepomade også, litt rosa glans kan man feks få av Labello Pearl & Shine. PS: Storhandling i dag! Joda, men jeg er liksom vant til lipgloss nå... Er ingen storforbruker heller, så det går nok bra. Snart skal jeg ut og handle jeg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Joda, men jeg er liksom vant til lipgloss nå... Er ingen storforbruker heller, så det går nok bra. Snart skal jeg ut og handle jeg også! Da ses vi i butikken :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.