Piraye Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 To km, faen så raskt. og en god dæsh push-ups og situps etterpå så svetten siler! DET får ut innestengt frustrasjon det. Er så deilig avslappa nå at jeg vurderer å legge meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ulp. Jeg har nettopp spist en pose med Heksehyl og en halv plate melkesjokolade. Da ble jeg litt kvalm, så jeg måtte skylle ned med et par glass cola... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Takk for den. Nå fikk jeg dårlig ett eller annet som har spist sticks og drukket vin. God pinse! ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ulp. Jeg har nettopp spist en pose med Heksehyl og en halv plate melkesjokolade. Da ble jeg litt kvalm, så jeg måtte skylle ned med et par glass cola... Ah! Sånne slankekurer er det jeg bedriver! *sukk!* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.