Gå til innhold

Noen har uflaks stadig vekk


goliane

Anbefalte innlegg

Mange av dere har fulgt firebird gjennom tykt og tynt på dette forumet.Kanskje har dere registrert at hun har vært fraværende noen dager.

Grunnen er nytt sykehusopphold. På selveste bursdagen sin, etter feiring med både tobeinte og firbeinte gjester, ble hun akutt dårlig. Det bars på legevakten og så til sykehuset. Diagnosen var gallestein!

I dag ble hun operert. Etter det som hendte da hun ble operert for en måned siden, jublet hun ikke akkurat ved å måtte gjennom en ny bukoperasjon.

Men nå er operasjonen over. Jeg har snakket med henne på telefonen, og hun er i ferd med å levne til igjen. Hun står for en støyt, den godeste firebird!

Hun blir sikkert glad for noen medfølende ord fra dere på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Beste hilsener og klemmer til henne og håper hun blir frisk igjen snart.

@)--->------

@)--->------

@)--->------

Blomster også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun vel brukt opp kvoten av uflaks, håper alt blir mye bedre fra nå av, at det står en kø av hyggelige ting og venter på henne.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Kjære firebird!

Det blir ikke likt fordelt her i verden.

Ønsker deg varme og at du får kjenne den styrken du har.

Klem bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mamma i nord

Kan bare ønske deg god bedring. Håper det venter noe hyggelig for deg, ikke så veldig langt framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

firebird1365380441

Huffa. God-bedring-ønsker til Firebird!! Tenker på deg!

Klem

Takk!

For hyggelige hilsninger mens jeg lå på sykehuset(det hersens sykehuset)og vansmektes(neida, kødda, hadde det greit nok, en stund).

Skrev meg ut i dag 2 dager før tida, ikke fordi jeg var frisk, men fordi jeg var LEI.Når man er lei kan man finne på mye rart.Men det gikk bra.Sykehuset godtok det og de har sagt at blir jeg dårligere i natt eller i morra, kan jeg ta kontakt.Og sånt er jo snilt sagt!

To store bukoperasjoner på litt over en mnd,ja...det er litt i overkant.Men æ står han av!Selv om det ikke kjennes sånn ut hele tia.Er veldig svk, sliten, rar (Jeg, rar???)i toppetasjen.Kroppen verker, men jeg venter på bedre tider.

Godt å få så mye støtte her - er glad jeg har derre her inne.Dere betyr masse,masse!

Kom hjem i dag, så skal gå å legge meg nå,full av smertestillende og vival.Føler meg faktisk, på tross av at jeg må bruke mte smertestillende, mye bedre.Humøret er på vei oppover.Og i morra får jeg besøk av familie + slekt fra Nord Trønderlag!Gleeeeedeeer meg.

Natta nå, alle sammen og fortsatt god helg...ikke minst god natt!

Stor, bedre klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

For hyggelige hilsninger mens jeg lå på sykehuset(det hersens sykehuset)og vansmektes(neida, kødda, hadde det greit nok, en stund).

Skrev meg ut i dag 2 dager før tida, ikke fordi jeg var frisk, men fordi jeg var LEI.Når man er lei kan man finne på mye rart.Men det gikk bra.Sykehuset godtok det og de har sagt at blir jeg dårligere i natt eller i morra, kan jeg ta kontakt.Og sånt er jo snilt sagt!

To store bukoperasjoner på litt over en mnd,ja...det er litt i overkant.Men æ står han av!Selv om det ikke kjennes sånn ut hele tia.Er veldig svk, sliten, rar (Jeg, rar???)i toppetasjen.Kroppen verker, men jeg venter på bedre tider.

Godt å få så mye støtte her - er glad jeg har derre her inne.Dere betyr masse,masse!

Kom hjem i dag, så skal gå å legge meg nå,full av smertestillende og vival.Føler meg faktisk, på tross av at jeg må bruke mte smertestillende, mye bedre.Humøret er på vei oppover.Og i morra får jeg besøk av familie + slekt fra Nord Trønderlag!Gleeeeedeeer meg.

Natta nå, alle sammen og fortsatt god helg...ikke minst god natt!

Stor, bedre klem fra

Godt å høre at du er bedre!

Det virker som du klarer å se framover, se det positive-ja du har tydeligvis også humoren i behold;o) Kjempebra, vennen. Du kan være stolt av deg selv. At du kommer deg gjennom dette, det er jeg bombesikker på.

*styrkeklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...