Cumbria Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei! Puh, enda en nedslående butikkrunde hvor jeg egentlig skulle ha nye olabukser, men kom hjem uten... Problemet er at jeg er relativt stor (bruker vanligvis 33 tommer i livet og 34 tommer i beina) - men det er så vanskelig med fasongen på buksene, jeg får dem ikke over låra... Da må jeg opp i størrelse og da blir de for vide i livet. Kan noen hjelpe meg med gode merker og typer som ikke er for høye i livet og har god vidde i låra? Må være streeeeetch! På forhånd tusen takk! Jeg betaler gjerne i dyre dommer for en bukse som sitter!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har du vært på Lindex og prøvd merket som heter Jane? Passer meg veldig godt, iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vekten73 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjenner veldig godt til problemet.Trekker litt over baken + lange bein = ikke bra komb:(. Jeg har funnet bukser på Vero Moda og B-Young som har passet. Du kan også prøve Lene-V. Lykke til med letingen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til.. Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det spørs jo litt på hva kravene dine til en bukse er og alder og smak. Jeg vet at en del damer med litt hofter og slankere liv enn hofter ofte kan bruke Lee sine modeller. Og passer ikke jentemodellene, kan guttemodellene passe bra. Lee har i hvert fall en guttemodell som heter Denver og den er ganske lavt i livet til å være guttemodell, har litt større plass til lårene enne jentemodellene og koster rundt 800kr. Hvis ikke er det jo fullt mulig å prøve andre guttemodeller. Ofte de sitter finere på jenter med hofter og lår enn jentemodellene. Når jeg skal ha bukse pleier jeg gå på JC butikkene for der finner jeg alltid noen som kan hjelpe meg når jeg forklarer hva jeg vil ha. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeehaw Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Prøve Leola fra Lee, stretch med lavt liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg syns olabouksene på PopIn er OK (Amazing Jeans). Bruker omtrent samme størrelse som deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det spørs jo litt på hva kravene dine til en bukse er og alder og smak. Jeg vet at en del damer med litt hofter og slankere liv enn hofter ofte kan bruke Lee sine modeller. Og passer ikke jentemodellene, kan guttemodellene passe bra. Lee har i hvert fall en guttemodell som heter Denver og den er ganske lavt i livet til å være guttemodell, har litt større plass til lårene enne jentemodellene og koster rundt 800kr. Hvis ikke er det jo fullt mulig å prøve andre guttemodeller. Ofte de sitter finere på jenter med hofter og lår enn jentemodellene. Når jeg skal ha bukse pleier jeg gå på JC butikkene for der finner jeg alltid noen som kan hjelpe meg når jeg forklarer hva jeg vil ha. Lykke til! Jeg ville tro at guttene har rettere figur enn jentene. Guttebukser må da passe best til oss som har motsatt figur; vi som måler veldig mye rundt livet, men som mangler hofter og lår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til.. Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg ville tro at guttene har rettere figur enn jentene. Guttebukser må da passe best til oss som har motsatt figur; vi som måler veldig mye rundt livet, men som mangler hofter og lår. Nei ikke nødvendigvis for de fleste gutter har større lår enn jenter så dermed er guttemodellene videre rundt lårene enn jentemodellene og derfor kan de passe bra til en jente med store lår og smalt liv. Dette er ikke alltid et tilfelle, men noen ganger går det fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.