Gå til innhold

Eksamen, sykemelding og fullførte kurs.

Gjest evighetsstudent?

Anbefalte innlegg

Gjest evighetsstudent?

Hvis man blir syk på eksamen og får sykemelding med lege samme dag, er det noen som vet hvor mye en må lide for dette når en egentlig skal ha gjennomført kurs 1 for å komme inn på kurs 2?

Kan en slik uheldig omstendighet gjøre at jeg ikke kommer inn på neste års kurs, hvis jeg tar eksamen neste gang den blir satt opp, antagelig i begynnelsen av høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

De pleier å ha et opplegg ALA "du kommer inn på kurs 2 uten 1, men ikke på 3 uten 1".

Slik at det blir mer fleksibelt å falle ut.

Check it out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at skolen arrangerer "slepeeksamen" for de som er sykemeldt fra en deleksamen. Er det bare én eksamen i faget, så er det ihverfall ikke noe problem - kontinuering.

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ta kont'n til høsten. Tror det går bra når man skaffe legeerklering samme dag. Men jeg vet ikke om du blir automatisk meldt opp da, siden du ikke møter opp på eksamensdagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...