Gjest Runescape Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Med supports velsignelse skulle jeg kjøre pcmark for å sjekke kreftene i pc, siden den slår seg av ved spill av Runescape. Pcmark gikk gjennom som smør, alle viftene går (to store og en liten) og nå tenkte jeg jeg skulle sjekke den på et krevende spill på internet. Men hvem tar jeg? Pleier ikke spille på pc jeg da, og guttungen er på skolen så jeg har ikke passordet til Runescape Kan noen sende meg videre til et spill som får pc til å svette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tar litt tid å sende 6-700MB (kanskje enda mer)...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Et spill som krever såpass mye av pcen tar fryktelig lang tid å sende. Du får vel bare vente til skoledagen er over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runescape Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Et spill som krever såpass mye av pcen tar fryktelig lang tid å sende. Du får vel bare vente til skoledagen er over. Kan noen sende meg VIDERE til et spill som får pc til å svette? Betyr : Kan noen sende meg videre fra DOL til et spill på nettet som får pc til å svette? Er selvsakt ikke interessert i å ha spill på maskinen men har fått beskjed av support om å teste maskinen på noe krevende for å se hvordan den oppfører seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runescape Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tar litt tid å sende 6-700MB (kanskje enda mer)...... Kan noen sende meg VIDERE til et spill som får pc til å svette? Betyr : Kan noen sende meg videre fra DOL til et spill på nettet som får pc til å svette? Er selvsakt ikke interessert i å ha spill på maskinen men har fått beskjed av support om å teste maskinen på noe krevende for å se hvordan den oppfører seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan noen sende meg VIDERE til et spill som får pc til å svette? Betyr : Kan noen sende meg videre fra DOL til et spill på nettet som får pc til å svette? Er selvsakt ikke interessert i å ha spill på maskinen men har fått beskjed av support om å teste maskinen på noe krevende for å se hvordan den oppfører seg. Gratisspill på nettet er ikke noe særlig heftige. Men det du kan gjøre er å laste ned et spill via DC++ ellernoe. Ta det nyeste starwars-spiller f.eks... hører det skal være ganske heftig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan noen sende meg VIDERE til et spill som får pc til å svette? Betyr : Kan noen sende meg videre fra DOL til et spill på nettet som får pc til å svette? Er selvsakt ikke interessert i å ha spill på maskinen men har fått beskjed av support om å teste maskinen på noe krevende for å se hvordan den oppfører seg. Så krevende spill får du ikke spilt over nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Et spill som krever såpass mye av pcen tar fryktelig lang tid å sende. Du får vel bare vente til skoledagen er over. dessuten så er det stor sjanse for at sønnen til Runescape er hjemme før det heftige spillet er lastet ned 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan noen sende meg VIDERE til et spill som får pc til å svette? Betyr : Kan noen sende meg videre fra DOL til et spill på nettet som får pc til å svette? Er selvsakt ikke interessert i å ha spill på maskinen men har fått beskjed av support om å teste maskinen på noe krevende for å se hvordan den oppfører seg. "Kan noen sende meg videre fra DOL til et spill på nettet som får pc til å svette? Er selvsakt ikke interessert i å ha spill på maskinen men har fått beskjed av support om å teste maskinen på noe krevende for å se hvordan den oppfører seg." Det sier seg vel egentlig seg selv at for å spille et heftig spill så kan du ikke kjøre dette kun via nettet. Et heftig spill har du på PC'en, ferdig med det! Man kan spille heftige spill i "multiplayer mode" via nettet, men selve spillet kjører jo på din PC. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runescape Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 "Kan noen sende meg videre fra DOL til et spill på nettet som får pc til å svette? Er selvsakt ikke interessert i å ha spill på maskinen men har fått beskjed av support om å teste maskinen på noe krevende for å se hvordan den oppfører seg." Det sier seg vel egentlig seg selv at for å spille et heftig spill så kan du ikke kjøre dette kun via nettet. Et heftig spill har du på PC'en, ferdig med det! Man kan spille heftige spill i "multiplayer mode" via nettet, men selve spillet kjører jo på din PC. Kjære vene da, det er da ikke så inviklet. Pc slår seg av når guttungen spiller Runescape som er et spill på nettet. Selvsakt så skjønner jeg at en del av maskinen må brukes under spilling, det er jo derfor den krasjer. Men spillet ligger ikke på pc. Ville bare ha link til et annet spill som krevde like mye av maskinen som Runescape for å teste hvordan den taklet det helt enkelt. Men blås, jeg har ordnet en ny figur i Runescape og har fått testet det selv, og jeg lar guttungen få prøve sin figur når han kommer hjem. Så da ordnet jeg det selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjære vene da, det er da ikke så inviklet. Pc slår seg av når guttungen spiller Runescape som er et spill på nettet. Selvsakt så skjønner jeg at en del av maskinen må brukes under spilling, det er jo derfor den krasjer. Men spillet ligger ikke på pc. Ville bare ha link til et annet spill som krevde like mye av maskinen som Runescape for å teste hvordan den taklet det helt enkelt. Men blås, jeg har ordnet en ny figur i Runescape og har fått testet det selv, og jeg lar guttungen få prøve sin figur når han kommer hjem. Så da ordnet jeg det selv. Å gid. Det er da ikke mere inviklet enn DU gjør det til. Runescape er kun et lite JAVASPILL, som har et minimumskrav til din PC på 300MHz og 64mb Ram (best med 500MHz og 128mb Ram). DET er da ingen heftig PC - "thats for sure"! så hvorfor "gnåler" du om heftig PC? Hvis din PC har problemer med JAVA så er DET en helt annen sak. omg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runescape Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Å gid. Det er da ikke mere inviklet enn DU gjør det til. Runescape er kun et lite JAVASPILL, som har et minimumskrav til din PC på 300MHz og 64mb Ram (best med 500MHz og 128mb Ram). DET er da ingen heftig PC - "thats for sure"! så hvorfor "gnåler" du om heftig PC? Hvis din PC har problemer med JAVA så er DET en helt annen sak. omg Jeg har ikke sakt HEFTIG PC. Jeg har bedt om å få link til et HEFTIG PC SPILL. Hvilket skulle være to forskjellige ting. Om Runescape krever lite eller mye av pc er jo så, men det er iallefall det spillet vi har hatt problem med. Derfor ønsket jeg link til et annet spill iallefall på Runescapes nivå. Verre enn det var det ikke. Problem med java, kort, vifter what ewer, det er jo liksom det vi prøver å finne ut da. Om om jeg nå skulle skrevet noe feil, er det virkelig nok til å begynne å kappe av meg knollen eller? Alle har ikke greie på alt her inne vet du, kanskje en grunn til at enkelte er her i det hele tatt? Men takk for opplysningene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har ikke sakt HEFTIG PC. Jeg har bedt om å få link til et HEFTIG PC SPILL. Hvilket skulle være to forskjellige ting. Om Runescape krever lite eller mye av pc er jo så, men det er iallefall det spillet vi har hatt problem med. Derfor ønsket jeg link til et annet spill iallefall på Runescapes nivå. Verre enn det var det ikke. Problem med java, kort, vifter what ewer, det er jo liksom det vi prøver å finne ut da. Om om jeg nå skulle skrevet noe feil, er det virkelig nok til å begynne å kappe av meg knollen eller? Alle har ikke greie på alt her inne vet du, kanskje en grunn til at enkelte er her i det hele tatt? Men takk for opplysningene! Det var da svært da. For å spille et HEFTIG spill så kreves det en HEFTIG PC! - SÅ enkelt er det! La oss få en ting på det rene; Runescape er IKKE noe "HEFTIG PC spill"! Spill som f.eks. Halo2, Call Of Duty, etc. er derimot heftige spill! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runescape Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det var da svært da. For å spille et HEFTIG spill så kreves det en HEFTIG PC! - SÅ enkelt er det! La oss få en ting på det rene; Runescape er IKKE noe "HEFTIG PC spill"! Spill som f.eks. Halo2, Call Of Duty, etc. er derimot heftige spill! Jeg HAR en heftig pc. Når den da krangler under et spill som Runescape som den gamle pc klarer så er det ønskelig å prøve å spille et heftig spill for å se på reaksjonen dens. Minimum et spill som krever av maskinen det Runescape krever, så får det kalles lite eller stort, bra eller dårlig som du vil - siden det var der den kranglet. Stått opp med feil ben i dag eller? Irriterte innlegget mitt deg så mye så skjønner jeg ikke hvorfor du gadd å svare meg i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg HAR en heftig pc. Når den da krangler under et spill som Runescape som den gamle pc klarer så er det ønskelig å prøve å spille et heftig spill for å se på reaksjonen dens. Minimum et spill som krever av maskinen det Runescape krever, så får det kalles lite eller stort, bra eller dårlig som du vil - siden det var der den kranglet. Stått opp med feil ben i dag eller? Irriterte innlegget mitt deg så mye så skjønner jeg ikke hvorfor du gadd å svare meg i det hele tatt. "Stått opp med feil ben i dag eller?" Tror det er andre som har stått opp med feil ben idag, for det er da deg som "på død og liv" fortsetter diskusjonen. Du kunne ha sluttet diskusjonen for lenge siden, men det ser ut til at du skal ha den siste kommentaren. *hrmf* Så dette er takken vi får for å forsøke å hjelpe. Ja, ja..... god bedring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runescape Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 "Stått opp med feil ben i dag eller?" Tror det er andre som har stått opp med feil ben idag, for det er da deg som "på død og liv" fortsetter diskusjonen. Du kunne ha sluttet diskusjonen for lenge siden, men det ser ut til at du skal ha den siste kommentaren. *hrmf* Så dette er takken vi får for å forsøke å hjelpe. Ja, ja..... god bedring. Jeg synes ikke om at folk tror ting som jeg ikke mener, derfor brukte jeg energi på å prøve å forklare. Det så ut som om du vridde og vrei på det jeg skrev, og da ble hele poenget med innlegget borte. Jeg skrev at jeg ikke spilte på pc, at det var det unga som gjorde, ergo har jeg heller ikke særlig greie på det. Men jeg hadde et problem med pc som jeg prøvde å finne ut av. Det er fint at folk hjelper her inne, det er jo det fine med å kunne skrive her, men jeg ser ikke poenget med å "gjøre narr av", "slenge spydige kommentarer" og å flåse pga et innlegg som i utgangspungtet var et greit innlegg. Klart jeg er takknemmelig for hjelp, men kan styre min begeistring om hjelpen kommer i en "erru dum i hodet eller" tone. Så, inn og med at vi ikke klarer å komme på nett så får vi avslutte denne praten. Jeg klarte jo foresten å ordne det selv. Og siden jeg er frisk og rask så sparer jeg kommentaren din "god bedring" til en mer passende dag. Takker på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.