Gå til innhold

Cisordinol


QED1365380859

Anbefalte innlegg

QED1365380859

Hei!Kunne slutte å bruke cisordinol (6 mg) etter 10 års bruk,da jeg fikk ordinert Glukosamin (aminosyre) av lege for å tettelekkasje i tarmen. En effekt av glukosamin er at den fungerer somnervotransmitter. Dosene av glukosamin som måtte til var immidlertidigså store (20 mg) at kroppen tilslutt sa stopp. Effekten av å slutte med ciscordinol var:Konsentrasjonen kom tilbakeIkke lenger unormalt trøttLeddproblemene forsvantAsmatiske tendenser / tett nese forsvantSlutt på stiv nakkeMen ved kraftig reduksjon av glukasamin, måtte dosen med cisordinolfrem igjen (bruker det for å bekjempe uro/det å tenke for mye)Etter fire dagers bruk er bivirkningene fullt på høyde igjen...Så spørsmålet:Er det noe alternativ til cisordinol?F eks Rispertal?Har prøvd Zuprexa med det resultat at jeg sov 14 timer i døgnet og lå påsofaen de resterende...Finnes det noen spesifikk nervotransmitter jeg kan ta?På forhånd takk for svar!MvhQED

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...