sigga Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Står 30 min i oppskriften men da var mitt sukkerbrød enda ganske så geeleeaktig. Nå ser det derimot stor og flott og luftig ut...skal jeg våge å stikke strikkepinne i for å teste?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Åpne ovnsdøren og smell den hardt igjen. Enten har du sukkerbrød, eller så har du hoppbakke ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mener jeg å huske Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 er det ikke nærmere en time da .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du ser kaka trekker seg inn fra kanten av formen, da er den ferdig. Jeg steker sukkerbrød i 150gr. i 45 min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Åpne ovnsdøren og smell den hardt igjen. Enten har du sukkerbrød, eller så har du hoppbakke ;-) Hehehehehehehe...nå fikk jeg trekt på smilebåndene i dag igjen... Ikke akkurat å anbefale siden jeg ikke er særlig glad i å bake. Men takk for tipset!!!! (Men jeg tok risken, åpnet døra, stakk en tynn kniv nedi og jammen så er den like stor, flott og luftig enda. Og gjennomstekt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Du ser kaka trekker seg inn fra kanten av formen, da er den ferdig. Jeg steker sukkerbrød i 150gr. i 45 min. Jeg ser det nå ja. Tok den ut og stakk tynn kniv nedi. Ser at den har trekt seg helt inn fra kanten rundt hele. Det var et godt tips. Skal ta det med meg videre til neste kakebaking...(",).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 er det ikke nærmere en time da .... Jo, det ble noe sånt. ca en time. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg ser det nå ja. Tok den ut og stakk tynn kniv nedi. Ser at den har trekt seg helt inn fra kanten rundt hele. Det var et godt tips. Skal ta det med meg videre til neste kakebaking...(",).. Nå fikk jeg lyst til å bake! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Åpne ovnsdøren og smell den hardt igjen. Enten har du sukkerbrød, eller så har du hoppbakke ;-) Husker vi listet oss rundt som små når mamma bakte sukkerbrød - var så skummelt at 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Husker vi listet oss rundt som små når mamma bakte sukkerbrød - var så skummelt at Ja, nåde den som var i nærheten da det sank sammen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg ser det nå ja. Tok den ut og stakk tynn kniv nedi. Ser at den har trekt seg helt inn fra kanten rundt hele. Det var et godt tips. Skal ta det med meg videre til neste kakebaking...(",).. Ja, gjør det. Har brukt den metoden i mange år på alle slags kaker, med godt hell! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.