Gå til innhold

NHD--angstanfall ved opptrapping cipralex?


inkink

Anbefalte innlegg

Hei igjen.. Vet at en kan få økt angst av å trappe opp på ssri, men kan det bli så ille at en får angstanfall??

Jeg tåler medisinene dårlig, og trapper veldig forsiktig opp mot 10mg nå. Så hoppet var kun 1,25 mg eller noe slikt. Nærmer meg 10 nå.

Følte meg elendig 3 dag på denne dosen, hadde mere hangover enn vanlig og kaldsvetten piplet av arme.

Måtte likevel en tur til byen, men kom bare et stykke på vei i bilen før jeg ble veldig ekkel.

Fikk først en underlig kvalme, og uro i magen, etterfulgt av en veldig klem i kjevebenene, og en veldig sitring inne i munnen bak ved kjeven på begge sider, samtidig som jeg ble glovarm og svimmel. Trodde min siste time var kommet, og snudde raskt hjemover. Fikk et anfall til, ikke så ille, men da som svelgebesvær, som jeg er veldig vant til, men denne gangen fikk jeg en sitring i hele hodet etterpå. Så var det over, men var helt satt ut resten av dagen. Og i går og i dag også, da jeg er redd det var et annet illebefinnede jeg fikk. Men er redd for å få det igjen uansett hva som er grunnen, og tør ikke kjøre bil.

Var dette et angstanfall? på grunn av doseøkning kanskje, siden jeg som har vært som en spent bue på grunn av anspent muskulatur i kroppen i 11 år, men aldri hatt slike plutselige anfall før.

Håper på svar! da dette bekymrer meg veldig.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...