Gjest Mamma til ei bærte på 1 år Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå har jeg endelig gjort det! Jeg som var livredd for selve operasjonen...det var jo ingenting å grue seg til jo.. Men trodde aldri i livet at jeg skulle få så store smerter etterpå!! det var, og er enda helt forferdelig! Hvor lang tid tar det før smertene gir seg? Jeg la under muskel for 2 dager siden.. Nå bruker jeg ikke smertestillende fordi jeg ble kvalm av det og helt sløvet(var jo morfin..) ..så jeg håper å få spise for første gang på 3 dager.. så lurer jeg litt på det med å bruke muskelen\energi..jeg flytter på meg i senga og bruker hele tiden armene..gjør utrolig vondt,men må jo skifte stilling, å gå på badet av og til.. er så redd for hard kapsel, og vet ikke helt hor grensa går...ale sier at jeg må ta det med ro å ikke anstrenge meg...men hvor går grensa? har jo aldri gjort dette før så det blir vanskelig for meg å vite.. håper noen kan svare meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184493-n%C3%A5-har-jeg-tatt-silikon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.