Gå til innhold

hvordan så brystene deres ut rett etter operasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til ei bærte på 1 år

Nå har jeg tatt silikon, og er svært fornøyd! Brystene er self harde og ikke helt slik de skal enda..men de ser allerede veldig naturlige ut.

Så for meg at silikon-pupper skulle være helt runde, men mine er mer spisse. Hvorfor ble de det? er som sagt fornøyd, men må bare spørre siden de ikke er slik som jeg har sett på bilder på nettet. Vil de fortsette å være slik eller bli annerledes?

og vil brystene bli mindre etter en stund? det er perfekt str på de nå, så jeg håper ikke de blir mindre.

jeg er mest opphovnet rund brystene nå.. pga blødninger.vil blødningene gi økt risiko når det gjelder hard kapsel?

og er det vanlig å ikke ha følelse i brystene i det hele tatt 2 dager etter operasjonen?

har så mange spørsmål... ;)

Fortsetter under...

Mona Sørensen

Alle som legger inn silikon får forskjellige bryst. Det har vi jo i utgangspunktet?

Mine så runde ut etter operasjonen og gjør det enda. De var også runde før opeasjonen.

Når det gjelder størrelsen, har ikke mine (4uker gamle) blitt veldig mye mindre, men de har blitt mye mykere.

I starten var de som steinharde ammepupper med melkespreng.

Jeg har ikke hørt noe om at blødninger gir økt sjanse for kapsel. Det jeg har funnet av informasjon om dette fenomenet, er at de ikke helt vet hva som gjør at enkelte får dette. Min kirurg sa at det var viktig å gjøre minst mulig den første uken, passe på å ikke løfte armene over hodehøyde og etterhvert ligge på magen.

Jeg var veldig hoven under armene, der bhen lå. I tillegg hadde jeg noen blåmerker.

Hadde ikke følelse i puppene jeg heller etter to dager. Det bedret seg ganske fort. Nå har jeg følelse nesten over alt og brystvortene er mindre ømme.

Alle som legger inn silikon får forskjellige bryst. Det har vi jo i utgangspunktet?

Mine så runde ut etter operasjonen og gjør det enda. De var også runde før opeasjonen.

Når det gjelder størrelsen, har ikke mine (4uker gamle) blitt veldig mye mindre, men de har blitt mye mykere.

I starten var de som steinharde ammepupper med melkespreng.

Jeg har ikke hørt noe om at blødninger gir økt sjanse for kapsel. Det jeg har funnet av informasjon om dette fenomenet, er at de ikke helt vet hva som gjør at enkelte får dette. Min kirurg sa at det var viktig å gjøre minst mulig den første uken, passe på å ikke løfte armene over hodehøyde og etterhvert ligge på magen.

Jeg var veldig hoven under armene, der bhen lå. I tillegg hadde jeg noen blåmerker.

Hadde ikke følelse i puppene jeg heller etter to dager. Det bedret seg ganske fort. Nå har jeg følelse nesten over alt og brystvortene er mindre ømme.

Takk for svar!

Ser dine bryst unaturlige siden de er så runde eller ser de helt "normale" ut?

Mente du at man ikke burde ligge på magen eller at man ble anbefalt det? Jeg klarer ikke å ligge på magen nå iallefall..håper det bedrer seg etterhvert.

På fornebuklinikkens side står dette; "Blødning er blant de faktorene som kan bidra til kapseldannelse. For å forebygge blødning etter operasjonen, er det svært viktig å holde seg i ro den første uken."

Derfor man skal holde seg mest mulig i ro.. men jeg har jo allerede hatt blødning under operasjonen..har en del blåmerker.. :\

Gleder meg iallefall til brystene blir litt mykere..tok det lang tid før dine ble det, eller har de nettopp blitt det?

Takk igjen for svar;)

Mona Sørensen

Takk for svar!

Ser dine bryst unaturlige siden de er så runde eller ser de helt "normale" ut?

Mente du at man ikke burde ligge på magen eller at man ble anbefalt det? Jeg klarer ikke å ligge på magen nå iallefall..håper det bedrer seg etterhvert.

På fornebuklinikkens side står dette; "Blødning er blant de faktorene som kan bidra til kapseldannelse. For å forebygge blødning etter operasjonen, er det svært viktig å holde seg i ro den første uken."

Derfor man skal holde seg mest mulig i ro.. men jeg har jo allerede hatt blødning under operasjonen..har en del blåmerker.. :\

Gleder meg iallefall til brystene blir litt mykere..tok det lang tid før dine ble det, eller har de nettopp blitt det?

Takk igjen for svar;)

Hei!

Brystene mine ser veldig naturlige ut nå. De har alltid vært runde.

Jeg ble anbefalt å ligge på magen.

Jeg tror ikke blødning under operasjonen er så falig. Mange får blåmerker etter operasjonen. Det er blødninger ETTER operasjonen somer farlige, da må man også operere på nyrr. Derfor skal man ta det med ro den første uken. De fire første dagene er de mest ksritiske, fortalte min kirurg.

Det tok ikke så mange dager før jeg merket at brystene ble mykere enn de var de første to dagene. Det gikk gradvis over.

De er fortsatt litt ømme når jeg klemmer på dem og brystvortene er veldig ømme. Sånn gravid-ømme på en måte.

Hei!

Brystene mine ser veldig naturlige ut nå. De har alltid vært runde.

Jeg ble anbefalt å ligge på magen.

Jeg tror ikke blødning under operasjonen er så falig. Mange får blåmerker etter operasjonen. Det er blødninger ETTER operasjonen somer farlige, da må man også operere på nyrr. Derfor skal man ta det med ro den første uken. De fire første dagene er de mest ksritiske, fortalte min kirurg.

Det tok ikke så mange dager før jeg merket at brystene ble mykere enn de var de første to dagene. Det gikk gradvis over.

De er fortsatt litt ømme når jeg klemmer på dem og brystvortene er veldig ømme. Sånn gravid-ømme på en måte.

Takk for svar igjen:)

Tok det lang tid før du kunne ligge på magen? Jeg sliter med smerter i rygg og rumpa av å sitte i senga eller ligge..har såå lyst å komme meg over på magen.. men er redd det skal ødelegge noe..

Tok det lang tid før du kunne bruke vanlig bh? I morgen skal jeg være litt fin på 17.mai..og jeg har så lyst å bruke vanlig bh under, da den sports-bh`en blir stygg å ha under den toppen jeg skal ha på..

Det er spiler på bh`en men de gnager ikke.. kan jeg bruke den bare noen timer? I morgen er det 5 dager siden jeg opererte da.

Og såå lurte jeg på hvor lang tid det tok før du dusja...?

Trenger fryktelig sårt å dusje nå!! ;)

Tusen takk for at du orker å svare meg !!

Gjest julie20

Takk for svar igjen:)

Tok det lang tid før du kunne ligge på magen? Jeg sliter med smerter i rygg og rumpa av å sitte i senga eller ligge..har såå lyst å komme meg over på magen.. men er redd det skal ødelegge noe..

Tok det lang tid før du kunne bruke vanlig bh? I morgen skal jeg være litt fin på 17.mai..og jeg har så lyst å bruke vanlig bh under, da den sports-bh`en blir stygg å ha under den toppen jeg skal ha på..

Det er spiler på bh`en men de gnager ikke.. kan jeg bruke den bare noen timer? I morgen er det 5 dager siden jeg opererte da.

Og såå lurte jeg på hvor lang tid det tok før du dusja...?

Trenger fryktelig sårt å dusje nå!! ;)

Tusen takk for at du orker å svare meg !!

dusje kan du gjøre etter 4 dager..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...