Gå til innhold

Frosken og Bella *frustrert*

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Pga av min "nye" jobb kan jeg ikke motta eller skrive til "userioese" mailadr saasom hotmail el.l.

Hjemme pc er linked up med jobb pc slik at jeg kan jobbe hjemme naar morgene kommer altfor fort...

Derfor altsaa...jeg ville gjerne hoert mer om hospice, og mye,mye annet.

Og du, Drittunge,som tydeligvis lusker rundt i nabolaget...jeg speider stadig etter en som ligner "litt" paa meg.

Kan du ikke heller ringe paa (bruk bakdoeren,den blir oftere besvart)

jeg har det bra...ny mann i livet mitt....kanskje...tror jeg.

Ungene har det bra. Jeg har det bra. Iblant foeles det som et svik...selv om jeg vet at det ikke er det. Ikke egentlig.

Kan ikke legge ut den ofisielle mailadressen her...against policy. Men vil ikke miste kontakten med dere....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184608-frosken-og-bella-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Kinkig ordning.

Er det en svarteliste eller hviteliste?

Er vel helst en slags "hviteliste"....men tror du vi faar bestemme hvem som kan vaere paa den listen?!!

nesten alt paa nettet er stengt for oss...merkelig at DOL funker for meg,maa vaere "Doktor" - ordet og soekemototren.

Grrr

Det dukker forhåpentligvis opp en løsning på ett eller annet tidspunkt :-)

Hvis du ser noe til hun med vinger, så kan du jo be henne sende meg en mail så kanskje vi sammen kan finne på noe lurt vi som ikke er sperret ute fra alle disse lugubre adressene.

God 17.mai eller evt. god natt:-)

Annonse

Singularity

Er vel helst en slags "hviteliste"....men tror du vi faar bestemme hvem som kan vaere paa den listen?!!

nesten alt paa nettet er stengt for oss...merkelig at DOL funker for meg,maa vaere "Doktor" - ordet og soekemototren.

Grrr

Kinkig. Hvitelister er verre enn svartelister.

Det går vel muligens an å jukse litt med avsender, men det er ikke lett.

thinkerbell

Heii :) Jeg tror og håper og ber til Gudogsånn, at dersom jeg kan dumpe fyren men likevel klare å beholde billetten så drar jeg i september. Sånn ca. Men det er selvsagt litt avhengig av om du befinner deg i landet på den tiden(det var jo liksom deg jeg kom for å ta en kaffe med dah!). Jeg kunne sms`et deg tid osv, men føler ikke helt for å smelle ut mobilnummeret blant så mange gærne dolere :)

thinkerbell

Det dukker forhåpentligvis opp en løsning på ett eller annet tidspunkt :-)

Hvis du ser noe til hun med vinger, så kan du jo be henne sende meg en mail så kanskje vi sammen kan finne på noe lurt vi som ikke er sperret ute fra alle disse lugubre adressene.

God 17.mai eller evt. god natt:-)

hva med å sende flyfly over dammen med et brev i nebbet?

thinkerbell

Var det bare løgn at du skulle finne bakdøren hennes? (Var mine advarsler mot brunost og servelat helt unødvendige?!?)

Gode råd er ALDRI bortkastet, kjære. Selv ikke når det gjelder servelat..*fniser*

Men neida, jeg skal besøke henne (med et lass av ost og servelat).. men hun er litt pinglete.. jeg tror ikke hun våger. Jeg er derimot veldig tøff (det tok bare 4 år eller noe .*føler seg sabla modig*

veldig morsom meldinger mellom deg og gemi, lo så jeg skrek ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...