Gå til innhold

Enda en "slitsom" dag


Gjest profile

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Enda en dag der jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Uansett hva jeg velger så blir jeg engstelig for konsekvensene, så det blir bare å vente å la tiden gå, til dagen er over, så kommer det en ny dag med nye valg imorgen... Tenker på hvor mange dager av livet mitt som forvinner på denne måten, kommer sikkert til å angre på det seinere, lever jo ikke evig, men hva skal jeg gjøre... Skjønner ikke at noen klare å få til å gjøre noen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Forstår deg veldig godt.

Kanskje du har hatt en god porsjon uflaks i livet? De som kjenner meg vet at det hare jeg.

Dette har til slutt gjort meg engstelig for å ta valg. Og med det har fått diagnosen engstelig personlighetsforstyrrelse...

Føles av og til litt urettferdig så lenge det dreier seg om å være lei av uflaks stadig vekk.

Men selvfølgelig kan det en komme lysere dager.

Kanskje det er bedre å ikke tenke for mye og heller ta ting på sparket?

Når du føler deg opplagt så hiv på skoene og løp ut :-)

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er mulig med rett innstilling. Hvis du vil noe, hvis du tør og ikke gir opp å fortsette og prøve. Det er bare du som lager begrensninger for deg selv. Du har muligheten for å velge. Du har evne til å gjøre valg, til å gjøre forandringer. Forsøk å se på deg selv og bli bevisst. Pust dypt med magen.

Valg har konsekvenser. Å ikke velge har konsekvenser. Å eksistere har konsekvenser. Tiden er her uansett. Du har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...