Åsemor Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Prøver du å finne måter å forfalske nick på eller hva er det du driver med? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Prøver du å finne måter å forfalske nick på eller hva er det du driver med? Hehe, nei. Det er MEG. Jeg registrerte først Adelina, men husker ikke passordet så derfor ble det Ade|ina. Tenkte bare jeg skulle forsøke å gjøre nicket litt penere. Så ingen fare. Men det er jo greit at noen passer på :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Hehe, nei. Det er MEG. Jeg registrerte først Adelina, men husker ikke passordet så derfor ble det Ade|ina. Tenkte bare jeg skulle forsøke å gjøre nicket litt penere. Så ingen fare. Men det er jo greit at noen passer på :-) Bare nysgjerrig jeg. I den under her så står det adelina 1 men i innleggslisten ser det ut som det står adelina 2... Ser det sånn ut hos deg og? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Bare nysgjerrig jeg. I den under her så står det adelina 1 men i innleggslisten ser det ut som det står adelina 2... Ser det sånn ut hos deg og? "I den under her så står det adelina 1 men i innleggslisten ser det ut som det står adelina 2... Ser det sånn ut hos deg og?" Jepp er sånn hos meg også, og det er riktig det 0 Siter
annegunn Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 "I den under her så står det adelina 1 men i innleggslisten ser det ut som det står adelina 2... Ser det sånn ut hos deg og?" Jepp er sånn hos meg også, og det er riktig det *blander meg inn* Hvordan får du til oppheving i nicket? Trodde det var sperret for sånt, jeg. Ellers synes jeg at du skal beholde pipe'en (|) - ser ut som om du er en skikkelig unix/linux-entusiast :-) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 *blander meg inn* Hvordan får du til oppheving i nicket? Trodde det var sperret for sånt, jeg. Ellers synes jeg at du skal beholde pipe'en (|) - ser ut som om du er en skikkelig unix/linux-entusiast :-) "Hvordan får du til oppheving i nicket? Trodde det var sperret for sånt, jeg." Jeg får det til, men vil nok ikke fortelle hvordan :-) Men, jeg skal beholde Ade|ina, ser vel greit nok ut det. Ha en fortreffelig aften og en hyggelig 17. mai-feiring :-) Nå går jeg opp og en tur og gjør noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.