Gjest Me&my Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er sikker på at jeg vil få hard kapsel..er så uheldig bestandig! Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å forhindre hard kapsel?? Alle svar mottas med STOR takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184663-hvordan-forhindre-hard-kapsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
våren05 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei! Jeg har dessverre fått hard kapsel. Har en mistanke om at det oppgis for lave tall om antallet som får slike komplikasjoner. Jeg har nå spurt en av ekspertene om råd videre, følg med, kanskje du får nytte av svaret jeg får. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184663-hvordan-forhindre-hard-kapsel/#findComment-1260182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me&my Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei! Jeg har dessverre fått hard kapsel. Har en mistanke om at det oppgis for lave tall om antallet som får slike komplikasjoner. Jeg har nå spurt en av ekspertene om råd videre, følg med, kanskje du får nytte av svaret jeg får. Skal følge med der ja! Er livredd for hard kapsel, og ønsker aldri å måtte ta ut silikonen..da blir jeg helt flat igjen. Trives så utrolig mye med mine nye pupper..! La du silikon under muskelen eller over? Lurer også på om de tallene vi får oppgitt er korrekte! Syntes det er så mange som får hard kapsel! Det værste er at man aldri kan føle seg sikker..det kan skje nå, eller om 5 år... og så har de ingen svar! Rart at et bryst bare plutselig kapsler seg..! Noen sier at hvis brystene kapsler seg om og om igjen, så kan man operere seg så mange ganger at brystene til slutt ikke reagerer mot innleggene...altså..etter 5-6 ganger da... men aner ikke om det er noe i dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184663-hvordan-forhindre-hard-kapsel/#findComment-1260270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
våren05 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Skal følge med der ja! Er livredd for hard kapsel, og ønsker aldri å måtte ta ut silikonen..da blir jeg helt flat igjen. Trives så utrolig mye med mine nye pupper..! La du silikon under muskelen eller over? Lurer også på om de tallene vi får oppgitt er korrekte! Syntes det er så mange som får hard kapsel! Det værste er at man aldri kan føle seg sikker..det kan skje nå, eller om 5 år... og så har de ingen svar! Rart at et bryst bare plutselig kapsler seg..! Noen sier at hvis brystene kapsler seg om og om igjen, så kan man operere seg så mange ganger at brystene til slutt ikke reagerer mot innleggene...altså..etter 5-6 ganger da... men aner ikke om det er noe i dette.. Hei! Jeg la inn ru implantat under muskelen. Alt lå svært godt til rette for en operasjon og jeg opplever selv at jeg hadde en dyktig kirurg. Var svært fornøyd i en del år, men det er klart at det er kjedelig med komplikasjoner. På tross av alt jeg har vært igjennom vil det også for meg være helt siste utvei å ta ut implantatene. Jeg opplevde det som en stor belastning å ikke ha bryster. Jeg hadde en A cup, har B nå, så det er ikke det at jeg må ha så store bryst, men det å ha bryst som ser normale ut er en del av den kvinnelige identiteten. Hvorfor det oppleves slik er helt uvesentlig for meg. Jeg føler meg simpelheten mer lykkelig med bryst! Er lei av at vi som har valgt dette blir fremstilt som stakkarslige som har gitt etter for samfunnspresset. Jeg er et voksent menneske som tok mitt eget valg, godt imformert på forhånd. Tror faktisk at jeg ville valgt det samme om igjen, på tross av alt. Det finnes så mange råd og så mange meninger. Det er forvirrende. Synd at det ikke finnes bedre forskningsmatriale. Som signaturen "Jente med silikon" skriver under tråden "Endelig hjelp mot kapsel" så tror jeg nok at de har mer erfaring i USA. Jeg ønsker deg lykke til, håper at du slipper unna kapseldannelse eller andre komlikasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184663-hvordan-forhindre-hard-kapsel/#findComment-1263242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.