2000man Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Mann 33 år, fikk influensa med tette bihuler og generelt nedsatt allmentilstand for ca 10 uker siden. Ingen medisin, bli bedre av deg selv sa legen , det er nok et virus. OK, Ble sykemeldt en uke, og ble kvitt de verste symptomene etter ca 2 uker. 4-5 uker etter hostet jeg fremdelses små konsentrerte slimklumper uten å være skikkelig forkjølet. Jeg sliter ennå med hodepine, svimmelhet, stiv nakke, er irritabel(humørsyk). Har ikke sexlyst, lite tiltakslyst. Kjenner en slags blodsmak i munnen av og til når jeg puster (lik den du får hvis du trener/løper og tar deg helt ut). Blir fort sliten og føler meg litt utafor og slapp. Dette er ikke likt meg, og jeg lurer litt på om det kan være noe etterslep/virus eller noe annet som har blitt utløst av den influensaen. Er ikke hypokonder av meg, og kvier meg for å gå til legen for jeg har liksom ikke noe konkret å slå i bordet med. Mitt adferdsmønster, matinntak og andre faktorer er som før. Har ikke sluttet eller begynt med noe som skulle kunne virke inn på min helse (tror jeg). I forbindelse med min jobb var jeg på årlig legesjekk i Januar, og da var blodverdier mm i orden.Er dette noe som ringer noe bjeller hos dere som er medisinsk kyndige??Fint med et hint eller et svar som kan hjelpe.2000man 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184683-influensa-som-aldri-tar-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 -2000man Etter virusinfeksjoner kan man få ettersykdommer som trekker i langdrag. Slik du beskriver plagene dine, er det klart at du ikke er frisk. Jeg synes det både bør taes et rtg. bilde av lungene dine samt sjekkes endel generelle blodprøver (samt en klinisk undersøkelse selvsagt). Jeg er også sikker på at når du forteller legen din om symptomene dine, så er det helt greit å gå litt grundig til verks. Lykke til.! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184683-influensa-som-aldri-tar-slutt/#findComment-1262189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.