Gå til innhold

Sliter


stillheten

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så veldig. Idag orket jeg ikke bli med ungene ut. De fikk klare seg med pappa. Orker ikke gå der og skjemmes over meg selv. Alle vet jeg er deprimert og jeg klarer ikke takle dette. Skjemmes over at jeg ikke takler livet. Så kommer det andre ting også som tidligere ikke har vært så påtrengende. Skjemmes over familiemedlem som har gjort så mye rart i bygda. Jeg tar på meg skylda. Jeg blir snart smårar.

Går ikke på antidepressiva nå men ser at det nok hjalp den tiden jeg gjorde det. Jeg vil bare bort, vekk, jeg er ikke verdt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Du er verdt noe!!

Jeg er ikke med i toget idag heller. Pappaen reiste med guttungen.

Høres ut som du kanskje burde tatt kontakt med legen din igjen og fått medisin, psykolog kan nok også hjelpe.

Jeg går til psykolog akkurat fordi jeg får hjelp til og ikke slite med skyldfølelse, over at jeg ikke kan være med guttungen i mange situasjoner.

Ta det med ro nå, slapp av, så kan du kanskje prøve og gjøre noe med ungene senere idag? Spise god mat hjemme kanskje?

Men uansett så er du verdt mye for ungene dine og resten av verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...