Gå til innhold

Er dette normalt?


dråpe

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at når du ser personer så skifter de plutselig ansikt og identitet. Det gjør de for meg. Plutselig når jeg snakker med noen eller ser på noen så forandrer de seg og blir til både dyr og helt andre personer. Meget forvirrende. Jeg vet aldri hvem jeg forholder meg til. Andre ganger kommer det spioner og geriljasoldater etter meg. Høres sikkert sprøtt ut, men det er sant. Vanligvis har de infrarøde skytegreier som de har meg i siktet med. Det viser seg som et lite rødt punkt ved hjerteregionen. Dessuten ber noen meg gjøre ting jeg vet er galt. Jeg skjønner bare ikke hvem for det er tydeligvis bare jeg som hører dem. De kan kommentere både meg og andre. Og de kommanderer meg til å gjøre andre mennesker noe. Jeg har en følelse av at andre sender tanker inn i hodet mitt slik at jeg aldri vet hva som er mine egne tanker og hva som er sendt inn. For jeg vet det er galt og drepe, men det er mange ganger det jeg får beskjed om. Det nytter ikke å prate med legen min om det for han er jeg overbevist om sitter med en radio som kan avlytte tankene mine med, det vil si at det ikke er behov for å fortelle han noe som helst, han vet det. Dessuten sender de koder og meldinger gjennom tv. Koder som er ment for meg. Jeg har nesten helt sluttet å se tv jeg fordi det er så slitsomt. Det jeg lurer på er om det er noen andre som har det sånn. Er det vanlig. Jeg har jo ikke peiling på åssen andre opplever ting. Blir så sliten og forvirret av alt dette jeg.

Takknemlig for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Tror DU at det er normalt da? Hva er det som får deg til å tenke at dine opplevelser kanskje kan være unormale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuvali

Kjære dråpe

Ingening av dette har noen gang skjedd meg. Derfor tror jeg det er både uvanlig og unormalt. Det virker som du har en sterk psykose, og at du er svært syk og trenger hjelp umiddelbart. Kan du ikke printe ut dette innlegget og gi det til legen din, noen i familien som kan bli med deg til en annen lege/legevakt el.? Du forklarer jo godt hvordan du har det, og det høres slitsomt, farlig og ikke friskt i det hele tatt ut. Legen din kan ikke lese tankene dine, det er du som føler han kan det, det er noe helt annet. Legen trenger å vite hvordan du har det for å hjelpe deg. Hvis du lar han lese dette, vil han forstå hvorfor du ikke har sagt noe før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meduzza

Jeg har hatt det sånn før, men det har gått over nå som jeg bruker medisiner, litium og lamictal. Brukte seroquel en periode men sluttet og det gikk bra. Ønsker deg lykke til, det er ikke noe særlig å ha det sånn.

Har du brukt narkotika? Det kan komme dette. Eller har du hatt depresjoner også. Det har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...