Gjest mij Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 javisst, men hvem har sagt at denne moren er det, da? Tror du alle er slik? ..det var det inntrykket jeg fikk, skjønner du. ..."et normalt, friskt, empatisk menneske"... Det er jo ikke sikkert vi snakker om det, vettu! Det fins mye rart bak et hjems fire yttervegger... -dessverre. Leste du dialogen min med flisa eller trakk du innlegget mitt ut av sammenheng? Jeg snakker om friske, sunne, empatiske mennesker generelt - av disse mener jeg man nesten kunne _forvente_ at de smelter en liten smule over sitt eget barnebarn. Men, som jeg også skrev til flisa, moren til Kassine er nok ikke en av disse, da hun muligens har litt for mange problemer med seg selv til å ha overskudd til å være glad i et barnebarn. Klarere nå? ;-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Leste du dialogen min med flisa eller trakk du innlegget mitt ut av sammenheng? Jeg snakker om friske, sunne, empatiske mennesker generelt - av disse mener jeg man nesten kunne _forvente_ at de smelter en liten smule over sitt eget barnebarn. Men, som jeg også skrev til flisa, moren til Kassine er nok ikke en av disse, da hun muligens har litt for mange problemer med seg selv til å ha overskudd til å være glad i et barnebarn. Klarere nå? ;-) jada, nå er det klart. Det var ikke klart i sted. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.