Gå til innhold

Magre fruer

selle

Anbefalte innlegg

På nasjonaldagen i går var kveldens høydepunky Frustrerte Fruer. Men der satt jeg og ble mer og mer frustrert over hvor tynne fruen var blitt. Fortsetter de sånn, er det ikke moro lenger. Men det gjør det vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Susan er nokså tynn, ja. Men hun har jo kjærlighetssorg. Gabrielle er veldig fin.

Bree har alltid vært tynn. Det var hun i Melrose Place også, selv om hun het noe annet. Kroppen til Lynette har jeg ikke sett så nøye på.

Jeg er også frustrert, men det er fordi det sto i forhåndsomtalen at Susan skulle forelske seg på nytt. Det gjorde hun jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan er nokså tynn, ja. Men hun har jo kjærlighetssorg. Gabrielle er veldig fin.

Bree har alltid vært tynn. Det var hun i Melrose Place også, selv om hun het noe annet. Kroppen til Lynette har jeg ikke sett så nøye på.

Jeg er også frustrert, men det er fordi det sto i forhåndsomtalen at Susan skulle forelske seg på nytt. Det gjorde hun jo ikke.

Apropos forhåndsomtale:

Et sted leste jeg noe med at Gabrielle kom til å ha det litt fælt også pga at svigermora var død, ettersom hun følte at hun var medskyldig i hennes død.

Det så vi vel kke noe til??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Jeg er også redd for at de blir "borte". Hun som er eindommegler (Nicolette Sheridan) har flott kropp. Gabriella, bør ikke bli tynnere, de andre ER for tynne. Men artige og dyktige damer fordet ;-) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos forhåndsomtale:

Et sted leste jeg noe med at Gabrielle kom til å ha det litt fælt også pga at svigermora var død, ettersom hun følte at hun var medskyldig i hennes død.

Det så vi vel kke noe til??!!

Nei, hun virket verken overveldet av sorg eller dårlig samvittighet. Derimot virket hun meget redd for at sannheten om ulykken skulle komme fram.

Og hvorfor prøvde ikke den gråtende sykepleiersken å presse Gabrielle med det den døende sa om utroskapen når hun atydet at sykehuset ikke hadde passet godt nok på? Eller var det ikke samme pleieren som var til stede da gamla døde, som satt og gråt under møtet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun virket verken overveldet av sorg eller dårlig samvittighet. Derimot virket hun meget redd for at sannheten om ulykken skulle komme fram.

Og hvorfor prøvde ikke den gråtende sykepleiersken å presse Gabrielle med det den døende sa om utroskapen når hun atydet at sykehuset ikke hadde passet godt nok på? Eller var det ikke samme pleieren som var til stede da gamla døde, som satt og gråt under møtet?

Jo, det var samme pleieren, slik oppftattet jeg det, men etter at gamla hadde sagt "si til min sønn at kona er utro" og deretter døde, så så vi at pldeieren tok av seg hodetelefoner. Hun hadde tydeligvis hørt på musikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det var samme pleieren, slik oppftattet jeg det, men etter at gamla hadde sagt "si til min sønn at kona er utro" og deretter døde, så så vi at pldeieren tok av seg hodetelefoner. Hun hadde tydeligvis hørt på musikk....

Sånn å forstå. Det la jeg faktisk ikke merke til. Ja, da har den godeste Gabrielle flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn å forstå. Det la jeg faktisk ikke merke til. Ja, da har den godeste Gabrielle flaks.

Ja, ikke sant? *S*

Men alt det som skjedde rundt gamle Mrs Solis var ikke så vedlig troverdig, akkurat! Men, men, det er underholdning, så da godtar man jo slikt! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Ja, ikke sant? *S*

Men alt det som skjedde rundt gamle Mrs Solis var ikke så vedlig troverdig, akkurat! Men, men, det er underholdning, så da godtar man jo slikt! *S*

Men det er nettopp DET som gjør "Fruene" perfekt "svart" Alle disse "kunne-ikke-skjedd-i-virkeligheten". Hvem rapper vel et toalett? Klarer å sette fyr på et hus når skal inne å "tyvtitte", osv. ting blir ikke satt PÅ spissen, men trett oppå og det gjør den SÅ genial..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er nettopp DET som gjør "Fruene" perfekt "svart" Alle disse "kunne-ikke-skjedd-i-virkeligheten". Hvem rapper vel et toalett? Klarer å sette fyr på et hus når skal inne å "tyvtitte", osv. ting blir ikke satt PÅ spissen, men trett oppå og det gjør den SÅ genial..

Ja, jeg er helt enig i det! :-)

Jeg rådigger serien, og særlig tingene som er litt vel "over-the-top", slik som bl.a. Bree. Mye mer festlig karakter enn f eks hun blonde med de bråkete ungene.

Men det var _litt_ rart, da, at det ikke var en alarmknapp ved siden av senga til Mrs Solis! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Ja, jeg er helt enig i det! :-)

Jeg rådigger serien, og særlig tingene som er litt vel "over-the-top", slik som bl.a. Bree. Mye mer festlig karakter enn f eks hun blonde med de bråkete ungene.

Men det var _litt_ rart, da, at det ikke var en alarmknapp ved siden av senga til Mrs Solis! ;-)

Nei, det var jo helt "genialt" at det ikke var det ;-), oghadde det vært det så skulle den ikke virket... (for å sånn "på kanten perfekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem rapper vel et toalett, spør du, og det kan man jammen lure på: *S*

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...