Gjest linjene Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som har prøvd dette? For å stramme opp kroppen litt? Jeg tenker på sånne elektrodepads man kan sette rundt på kroppen og som får elektriske impulser som gjør at musklene trekker seg sammen. Virker det? Hvor får man kjøpt sånn? Er det dyrt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simiana Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg tror ikke det hjelper stort. Hadde det gjort det, så hadde "alle" hatt stramme mager. Ingen hadde ihvertfall klaget over slappe muskler, hvis det bare var å kjøpe seg en stimulator, og så vips .... Har jeg ingen tro på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det leste jeg om her på dol faktisk, men det er lenge siden. Ei som hadde kjøpt noe alá dette (på TV-shop var det vel) hadde endt opp med brannsår. Så jeg ville ikke kjøpt noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jo det hjelper. Men da må du ha skikkelig maskiner, hjelper ikke med slike tvshop greier. Man kan få kjøpt gjennom fysioterapeuter, de koster gjerne en 30-40 000 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Man bruker liknende maskiner (bare mye sterkere) for å trene opp pasienter som har vært sengeliggende i en lengre periode. At det skulle fungerer for friske personer har jeg ingen tro på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amparro Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg tror ikke det hjelper stort. Hadde det gjort det, så hadde "alle" hatt stramme mager. Ingen hadde ihvertfall klaget over slappe muskler, hvis det bare var å kjøpe seg en stimulator, og så vips .... Har jeg ingen tro på. Jeg kjenner flere som har gjort dette i salong (Bailine) og de har fått kjemperesultater. Gått inn utrolig mange centimeter og strammet opp mage, rumpe og lår skikkelig. Jeg har sett det på dem selv, så det stemmer. Jeg hadde ikke kjøpt noe på TV shop, men jeg har sett et annet merke til salgs for kr. 11 000. Det virket bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg kjenner flere som har gjort dette i salong (Bailine) og de har fått kjemperesultater. Gått inn utrolig mange centimeter og strammet opp mage, rumpe og lår skikkelig. Jeg har sett det på dem selv, så det stemmer. Jeg hadde ikke kjøpt noe på TV shop, men jeg har sett et annet merke til salgs for kr. 11 000. Det virket bra! Og du virker seriøs... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O ha! Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 MuSKELstimulator ja...ikke MUSEstimulator...*gni meg i øya* Blir for lenge mellom hver gang... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.