Gå til innhold

...hvor lang tid?


scindapsus

Anbefalte innlegg

Har nettopp slutta med p-piller - hvor lang tid vil det gå før jeg kan begynne å vente på at noe har festet seg? Vil det ta lang tid før virkestoffene er ute av kroppen min?

Vet det ikke finnes noe fasitsvar på dette, men hva erfarte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest få dager - halvt år

Jeg har sluttet med p-piller to ganger, den ene gangen sluttet jeg før en operasjon (som tilsa at jeg ikke skulle ta hormoner), og fikk ikke tilbake eggløsning / mens på et halvt år.

Den andre gangen fikk jeg eggløsning tilbake få dager etter jeg tok siste pille, og ble gravid med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid etter å ha hatt mensen en gang. Endte med MA. Gikk 4 mnd. og så gravid igjen. Andre må vente lenger før man blir gravid, er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir gravide på første eggløsning etter p-pilleslutt, andre venter i årevis.

Så det er absolutt ingen regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med pillen i september, fikk mensen med engang og teste positivt på eggløsningstester. Har fortsatt ikke blitt gravid. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid da jeg kastet opp en pille, så temmelig med en gang, vil jeg si ;)

Dette er individuelt. Du får ha masse sex og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...