isbe Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Plutselig har min 5 mnd gml mobiltelefon sviktet - tastene 1 og funksjonstastene virker ikke - dvs. at tallene 2-9, *, 0 og # virker, men ellers er det dødt. Jeg får heller ikke skrudd av og på telefonen. Jeg vet ikke av at telefonen har vært utsatt for skade, og den sluttet å virke liggende i ro på stuebordet en ettermiddag... Dekkes slike skader av garantien, eller kan jeg oppleve at de sier at det ikke dekkes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, sånne skader skal dekkes. Blir den ødelagt tre gang har du rett på ny tlf eller pengene tilbake =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hvis de finner ut at det f.eks. er vannskade på telefonen (som jeg har inntrykk av at de veldig ofte finner ut, selv om den ikke har vært utsatt for vann), så dekkes dette ikke av garanti.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 hvis de finner ut at det f.eks. er vannskade på telefonen (som jeg har inntrykk av at de veldig ofte finner ut, selv om den ikke har vært utsatt for vann), så dekkes dette ikke av garanti.. hvordan kan man isåfall "motbevise" det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 nei det var det da.. ganske umulig vil jeg tro. når jeg nevnte at jeg hadde inntrykk av at det bestandig var vannskader sist jeg leverte inn telefon, sa de at hvis det var det så skulle de ta bilder av det så jeg fikk se. (MEN, det er jo bare å ta bilde av en hvilken som helst vannskadet telefon..).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.