Gå til innhold

Barbering

Gjest det vil jeg ikke si

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer bare på hvordan man kan få barbert seg om man er uten tilgang til en varm dusj jeg?

Har vært en lengre tid på fjellet, og før jeg dro ned igjen ville jeg selvsagt barbere meg i trynet.

Men det fikk jeg imidlertid ikke til, det gjorde altfor vondt. Enda jeg fuktet det med lunkent vann.

Det virker supert å ta en 5-10 min varm dusj, da merker jeg det nesten ikke.

Men hvordan kan jeg ordne dette på fjellet? Gjorde ikke så vondt før i tiden; sikkert fordi jeg har fått ordentlig skjegg, og ikke bare sånn fjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barbermaskin...

Blir det glatt av den, da? Har aldri prøvd, jeg... men trodde ikke den tok helt nedtil huden...

Og det er jo litt av poenget, det er en fin, ren følelse å ha skrapet skjegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det glatt av den, da? Har aldri prøvd, jeg... men trodde ikke den tok helt nedtil huden...

Og det er jo litt av poenget, det er en fin, ren følelse å ha skrapet skjegget...

Jeg har aldri verken barbert meg i trynet eller med barbermaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri verken barbert meg i trynet eller med barbermaskin.

Samme kan det være. Jeg går for helskjegg nå som jeg endelig har fått stikkskjegg.

Gleder meg til det vokser ut, da blir jeg kul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kovac...

Hei du:-)

Du har vel tilgang på varmt vann i fjellet da...?

Når jeg går tur i fjellet har jeg alltid med meg stormkjøkken, eller en gryte til å ha over bålet. Da er det jo bare å varme opp vann. Fykte et håndkle som du har over ansiktet noen minutter å så sette igang!

Tror ikke det gjør så vondt da...lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...