Gå til innhold

Depresjon og selvmordstanker


Proffen22

Anbefalte innlegg

Hei,jeg er en gutt på 22år som nettopp har blitt dumpet av dama som jeg har vært sammens med i 5år.Føler at jeg har taklet dette bra.men 3 uker etter bruddet roter hun med en kamerat av meg og han blir der over natten.Dette knuste meg fulstendig og har tidligere slitt med selvmordstanker ved store problemer. Hadde dette sist når foreldra mine skilte seg. Men hvis eksdama mi skal bli sammens med eks kameraten min går dette utover mye. Vi er en vennegjeng som henger mye sammen og han er en del av den. Har det helt for jævlig og lurer på om psykolog kan være veien å gå for å snakke ut om problemene.har egentlig ikke lyst til å gjennomføre tankene jeg sitter med, men innimellom føles det ut som om det er det letteste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Se på det fra den lyse siden...gått å bli kvitt søppel. For det er hva de er med den oppførselen.

Det finnes stabile kjerester og venner også, men det kan ta tid og mange skuffelser før man finner dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på det fra den lyse siden...gått å bli kvitt søppel. For det er hva de er med den oppførselen.

Det finnes stabile kjerester og venner også, men det kan ta tid og mange skuffelser før man finner dem.

Kjære deg!

Det å rote med din kamerat etter bare 3 uker er som dog sier, meget teit oppførsel, og veldig dårlig gjort mot deg.

Husk Proffen at det finnes masse fisker i havet. Tenk på alle de søte snille jentene som finnes. Du finner ei ny ei etterhvert. Ei som setter pris på deg.

Det er sikkert lurt å oppsøke psykolog, slik at du slipper å være alene med dine problemer.

Det du da gjør, er å bestille time til din fastlege. Han/hun hjeøper deg, og henviser deg til en psykolog.

Det er sikkert litt uvant å fortelle dette til legen din, men husk at de er der for deg:) Så ikke vær redd.

Jeg ønsker deg masse masse lykke til, og som jeg sa, husk alle søte, snille, gode jentene som venter på deg der ute. De finnes, tro meg:)

Stå på:))

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Det å rote med din kamerat etter bare 3 uker er som dog sier, meget teit oppførsel, og veldig dårlig gjort mot deg.

Husk Proffen at det finnes masse fisker i havet. Tenk på alle de søte snille jentene som finnes. Du finner ei ny ei etterhvert. Ei som setter pris på deg.

Det er sikkert lurt å oppsøke psykolog, slik at du slipper å være alene med dine problemer.

Det du da gjør, er å bestille time til din fastlege. Han/hun hjeøper deg, og henviser deg til en psykolog. Det er sikkert litt uvant å fortelle dette til legen din, men husk at de er der for deg:) Så ikke vær redd.

Jeg ønsker deg masse masse lykke til, og som jeg sa, husk alle søte, snille, gode jentene som venter på deg der ute. De finnes, tro meg:)

Stå på:)) Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på det fra den lyse siden...gått å bli kvitt søppel. For det er hva de er med den oppførselen.

Det finnes stabile kjerester og venner også, men det kan ta tid og mange skuffelser før man finner dem.

Unnskyld, la innlegget mitt feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Kanskje føles det godt for deg å høre andre omtale henne negativt og implisere at hun har dårlig karakter, men hvis du innerst inne vet at du f.eks. har behandlet henne dårlig og egentlig forstår henne, la heller dette bli oppvekkeren som gjør at du får livet ditt på rett kjør. Jeg tror ikke (håper ikke) du finner en kjæreste som respekterer deg uansett hva du gjør, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Kansje det kan hjelpe litt å tenke på at valget hennes ikke sier noe om deg men om henne.

Det er mange som har hevet seg over mennesker som er lei av å bli tråkket på :)

(Sier ikke det er sånn her, men dette fikk meg bare til å tenke på det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...