Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnehagen har ferie siste tre ukene i juli. S og O vokser seg store, men S snakker stadig om deg. Det fungerer bra med nytt personale, selv om det har vært og er en del sykdom. Men nå virker det som de har fått tak i flinke og faste vikarer.

Tipper du koser deg med nybabyen, og at L er stolt storesøster! Dere har forhåpentligvis bedre sommertemparaturer enn oss........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184883-gumman/#findComment-1260469
Del på andre sider

Gjest bitteliten134

Barnehagen har ferie siste tre ukene i juli. S og O vokser seg store, men S snakker stadig om deg. Det fungerer bra med nytt personale, selv om det har vært og er en del sykdom. Men nå virker det som de har fått tak i flinke og faste vikarer.

Tipper du koser deg med nybabyen, og at L er stolt storesøster! Dere har forhåpentligvis bedre sommertemparaturer enn oss........

skal i dåp i oslo 3 juli. da er jo barnehagen åpen. Da må jeg innom en tur i løpet av den første uken i juli da.

L har det fint men har ikke fått bestevennen ennå. Trives likevel på nyskolen, og er stolt storesøster til lillesøster...Jeg koser meg også med å gå hjemme. Dagene bare flyr avgårde..

hørte det hadde vært litt utskifting av personale. har ellers ikke hatt mye kontakt med noen der. Da blir det kjekt å besøke dem i juli.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184883-gumman/#findComment-1260476
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...