Gå til innhold

spm bipolar


Gjest marge simpson

Anbefalte innlegg

Gjest marge simpson

har vært frisk i ca halvt år, etter jeg fikk litium og lamictal.

Kan en få tilbakefall om en slurver med medisin bare et par dager?

Jeg ble ganske deprimert igår natt, bare gråt og gråt og klarte ikke stå opp før to-tre idag. Nå orker jeg ikke dusje eller røre særlig på meg, jeg ser ingen fremtid. Så innser jeg at jeg har vært "hypoman" fram til nå. Jeg spurte venninna mi hvor lenge jeg har vært på opptur nå, og hun sa "vanskelig å si. iallfall 4 dager, kanskje to uker."

Jeg har vært svært pratsom og pratet fort og kanskje høyt offentlig. Synget og danset ablegøyer foran andre, ristet på rompa og puppene og sånn. Vært veldig kåt i et par uker og åpen og ærlig og pratet om sex og onani på chattekanaler på nettet. (føler skam nå)Indre glede og gode følelser har kriblet i kroppen min. Har festet mye og leiligheten min har vært tilholdssted for drikking 13-16.mai. For folk jeg nesten ikke kjenner, bare nylig møtt.

Spm mitt er har jeg hatt tilbakefall?

Kan man få det av å slurve med medisin bare et par ganger i uken?

Det har alltid gått bra før det.

Jeg var frisk i ca halvt år helt til jeg gikk på p-pille i en uke. Og dette er flere uker eller et par mnd siden, eller kanskje en mnd.

Eller har jeg feil diagnose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...