Gå til innhold

hva skjer med meg?


ea78

Anbefalte innlegg

jg er mor til en gutt på 3år,samboer.har spesielt etter fødsel blitt vedlig deprimert.Er alltid trøtt,sliten,hodepine,stiv nakke,ekstreme humørsvingninger,trist,og vanvittig dårli selvtillit. Har vært innlagt for 1år siden i 1 1/2 uke,pga selvmordsforsøk. Jg har ikke overskudd til å ta meg av familien min og jeg er skeptisk til alle mennesker. Er redd for å bli såret og ikke bli likt. Jeg føler meg etterlatt til meg selv,ingen som forstår eller noen som kan hjelpe meg. Jeg trenger hjelp,men virker ikke som noen vet hva de skal gjøre.Jeg hater alle,og er utrolig bitter på mange.Kan gå mange dager mellom hver dusj og trøstespiser selvom jg vet at jg blir tjukk av det. Har nevnt for sykepleier psykologen min(som jeg går til annenhver mnd)at det beste kanskje hadde vært om jeg kom meg inn på modulbad,men de viser ingen intiativ til det.Jeg står fast og prøver desperat å være til stede i mitt eget liv. Men jeg får det ikke til for jeg har så mange triste og sinte tanker at jeg blir sååå altfor sliten til å gjøre noe for meg selv og guttene mine. Jeg føler meg som et dårlig menneske,går konstant med dårli samvittighet,og føler meg som verdens verste mor og samboer. Jeg sier mye stygt til samboeren min,tror kanskje jg driver psykisk terror. Jeg har det så vondt og trenger hjelp til å komme meg. Jeg ser alle de dårlige sidene min,men jg klarer ikke å gjøre noe med det?hva skal jeg gjøre Nils Håvard Dahl?mvh eja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...