Freya Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Heisann, kan du gi meg en teskje-versjon av den oppskriften din på fylte baguetter? Kjøpte noen frosne mini-flutes i dag, skal disse f.eks. stekes før man fyller dem? Går det bra med kalkunskinke på boks? Skal det være noe krydder i fyllet? Høres godt ut detta! 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 det skal du få - Bare legg frem rundstykkene dine - så de tiner såpass at du får delt dem i to, Kalkunskinke er sikkert helt greit! Del opp hele boksen i små biter (innholdet altså) så tar du raspet ost - like mye eller mer -det velger du selv og blander alt i en bolle - - -så heller du på fløte - litt og litt mens du rører sammen - gjerne med hendene. konsistensen skal være sånn at det henger sammen - IKKE BLØTT. Som tykk kjøttdeig liksom Jeg har ikke brukt krydder - fordi vi alltid har laget det i barnebursdager, og skinken er jo salt. Du kan jo prøve deg frem - ta forskjellig på hver eller noe... Så legger du, tja sånn ca 1 ss med guffe på hvert halve rundstykke, sett det på plate med stekepapir -for osten kan renne ned....stek ved 200 - 225 - som en pizza omtrent til osten er gylden. Spises med det samme.....NAM! 0 Siter
Gjest sulten nå.... Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 det skal du få - Bare legg frem rundstykkene dine - så de tiner såpass at du får delt dem i to, Kalkunskinke er sikkert helt greit! Del opp hele boksen i små biter (innholdet altså) så tar du raspet ost - like mye eller mer -det velger du selv og blander alt i en bolle - - -så heller du på fløte - litt og litt mens du rører sammen - gjerne med hendene. konsistensen skal være sånn at det henger sammen - IKKE BLØTT. Som tykk kjøttdeig liksom Jeg har ikke brukt krydder - fordi vi alltid har laget det i barnebursdager, og skinken er jo salt. Du kan jo prøve deg frem - ta forskjellig på hver eller noe... Så legger du, tja sånn ca 1 ss med guffe på hvert halve rundstykke, sett det på plate med stekepapir -for osten kan renne ned....stek ved 200 - 225 - som en pizza omtrent til osten er gylden. Spises med det samme.....NAM! Oj, det høres godt ut! Kan jeg stjele tipset? 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 det skal du få - Bare legg frem rundstykkene dine - så de tiner såpass at du får delt dem i to, Kalkunskinke er sikkert helt greit! Del opp hele boksen i små biter (innholdet altså) så tar du raspet ost - like mye eller mer -det velger du selv og blander alt i en bolle - - -så heller du på fløte - litt og litt mens du rører sammen - gjerne med hendene. konsistensen skal være sånn at det henger sammen - IKKE BLØTT. Som tykk kjøttdeig liksom Jeg har ikke brukt krydder - fordi vi alltid har laget det i barnebursdager, og skinken er jo salt. Du kan jo prøve deg frem - ta forskjellig på hver eller noe... Så legger du, tja sånn ca 1 ss med guffe på hvert halve rundstykke, sett det på plate med stekepapir -for osten kan renne ned....stek ved 200 - 225 - som en pizza omtrent til osten er gylden. Spises med det samme.....NAM! TUSEN TAKK! Da blir det middag i dag også. 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Oj, det høres godt ut! Kan jeg stjele tipset? Hvem kan stoppe deg? hehe 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 det skal du få - Bare legg frem rundstykkene dine - så de tiner såpass at du får delt dem i to, Kalkunskinke er sikkert helt greit! Del opp hele boksen i små biter (innholdet altså) så tar du raspet ost - like mye eller mer -det velger du selv og blander alt i en bolle - - -så heller du på fløte - litt og litt mens du rører sammen - gjerne med hendene. konsistensen skal være sånn at det henger sammen - IKKE BLØTT. Som tykk kjøttdeig liksom Jeg har ikke brukt krydder - fordi vi alltid har laget det i barnebursdager, og skinken er jo salt. Du kan jo prøve deg frem - ta forskjellig på hver eller noe... Så legger du, tja sånn ca 1 ss med guffe på hvert halve rundstykke, sett det på plate med stekepapir -for osten kan renne ned....stek ved 200 - 225 - som en pizza omtrent til osten er gylden. Spises med det samme.....NAM! Nam, dette var godt! Tok 1/2 finhakket paprika og 1/2 finhakket rødløk oppi også, det gjorde seg bra! Har litt av fyllet igjen i kjøleskapet, skal prøve å ha oppi litt hakket chili. Samboeren kommer til å trille stappmett fra bordet når han kommer hjem fra jobb i kveld. 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Nam, dette var godt! Tok 1/2 finhakket paprika og 1/2 finhakket rødløk oppi også, det gjorde seg bra! Har litt av fyllet igjen i kjøleskapet, skal prøve å ha oppi litt hakket chili. Samboeren kommer til å trille stappmett fra bordet når han kommer hjem fra jobb i kveld. SÅ FINT! har vært bittelitt nervøs for at du ikke likte det....*svettelukt* 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 SÅ FINT! har vært bittelitt nervøs for at du ikke likte det....*svettelukt* Haha ja tenker du hadde nervene på høykant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.