Gå til innhold

vonde smerter i rompesprekk

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert gutt 19

heisann.. jeg er en gutt på 19 år som plages skikkelig med noe jeg ikke aner hva er.. til tider er det en stoor blemme eller sår eller hva det nå enn er som er øverst i rompesprekken. det er ikke noe sår inni anus men utenpå. det er veldig vondt og sitte på den til tider.. andre ganger er det ingen verk eller noe. men f eks idag så har det blitt en stor blemme med væske inni som har vært stengt inne da og jeg har omtrent ikke kunnet sitte. ikveld så gikk det hull på den og da kommer det ut rød væske.. tror det er litt blod. men rødt er det iallefall.. nærmest rosa. dette har plaget meg i ca ett halvt år nå.. og lurer virkelig på hva det er. har tatt bilder av det hvis du vil se.. jeg tørr ikke gå til en lege så jeg har ikke tatt det skrittet enda da jeg er litt sjenert særlig for å vise baken. Hva kan dette være? håper noen kan forklare meg. om jeg kan bruke salve eller noe? mvh frustrert gutt på 19 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184987-vonde-smerter-i-rompesprekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Hei.

Vil nesten tro det er hemoride du er plaget med. Og det er _veldig_ vondt og plagsomt.

Prøv en krem som heter scheriproct (tror det skrives slik) som du smører på morgen og kveld, og etter avføring.

Hvis ikke det hjelper (i løpet av en uka) ville jeg kommet meg til legen hvis jeg var deg.

Hei. Jeg syns du skal ta en tur til legen selv om du syns det er pinlig. Det høres ut som om det kanskje er en sacralcyste? Det kan komme av at en eller flere hårsekker blir betent, du kan lese om det her:

http://www.gastrokir-ullevaal.com/sacralcyste.htm

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...